10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    u-quality

Uitdaging, hulp / aanbod [Flash]

Hoi allemaal,

Als nieuweling op dit forum heb ik nogal een brutale vraag:

Ik ben op zoek naar iemand die mij de komende 2,5 dag wil helpen bouwen aan een site die gemodeleerd is naar http://www.fordmodels.com. Ik had de opdracht lange tijd geleden aangenomen, maar ben erachter dat ik iets te veel ‘hooi op mijn vork’ heb genomen.

De deadline nadert (as. zaterdag 18 maart) en hierbij dus een kleine schreeuw om hulp; een goede flasher die me zou kunnen en willen helpen (in het korte tijdsbestek) en liefst woonachtend in amsterdam is kan een e-mail p/m sturen ~ ik kan een vergoeding er tegenover stellen (zeker gezien de haast :evil: :innocent: :(

voor goede tips of aanraders van/voor anderen hou ik me ook van harte aanbevolen,

bedankt ! mich.

Bijdrager
    EL Mystica

die van Ford Models is trouwens met Flex gebouwd.
    Ze hebben components gebruikt, ongestyled.
    Maar op 2,5 dagen????

Bijdrager
    u-quality

ik weet het; ik ben erg laat …:P

Bijdrager
    EL Mystica

Laat? Zelfs als je backend zou klaar zijn, zou het een krappe bedoening zijn.

Bijdrager
    MacBeer

Kortom: dit is onmogelijk. Dit ga je never nooit niet redden.

Bijdrager
    u-quality

dat klinkt niet best … voor degenen die er ergens nog wel hoop in zien: de website die uiteindelijk voor ogen is, is een stuk compacter (7 Hoofdmenus, 2 sub-menus) en zonder eigenschappen als de client log-in (het ging uiteindelijk om de vormgeving) & alle content is voorbereid en aanwezig

ik ben benieuwd naar verdere reacties …

Bijdrager
    macmickey2

Waarom zou je dat in Flash willen doen. Goede HTML in combinatie met CSS geeft hetzelfde resultaat. Maar ja ook dat gaat denk ik in 2,5 dagen niet gebeuren tenzij degene die je moet helpen kan blijven overnachten (terwijl je daar toch geen tijd voor hebt). Ik denk een gevalletje van Jammer!

Bijdrager
    iPod Jimmy
    ”macmickey2″

Waarom zou je dat in Flash willen doen. Goede HTML in combinatie met CSS geeft hetzelfde resultaat. Maar ja ook dat gaat denk ik in 2,5 dagen niet gebeuren tenzij degene die je moet helpen kan blijven overnachten (terwijl je daar toch geen tijd voor hebt). Ik denk een gevalletje van Jammer!

Ik denk dat als ik me best doe, dat het mij dan best lukt :D:)

Bijdrager
    nipro
    ”iPod
    ”macmickey2″

Ik denk dat als ik me best doe, dat het mij dan best lukt :D:)

Ook als je wat minder je best doet lukt het wel om voor die site een CSS bestand en een HTML file in elkaar te gooien 8)

Bijdrager
    iPod Jimmy

Ja oke, maar eentje die goed is en die er een beetje leuk uit ziet.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.