4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    stefsegers

uitbreiden wifi met APE

Hey allen,

Ik wilde eens vragen of jullie me kunnen verder helpen met mijn probleem.

In de meterkast zit de nieuwe Apple Time Capsule. NU wil ik het wifi netwerk op zolder versterken door daar mijn Airport Express in te pluggen en dan hetzelfde netwerk van de TC te versterken zodat je niet hoeft te switchen van netwerk.

Nu heb ik de APE verbonden met kabel en ingesteld met de utility. Toch is het me tot op heden nooit gelukt dit goed voor elkaar te krijgen.

De APE is de vorige versie (niet de laatste), misschien dat daar het probleem zit?

Stefan

Bijdrager
    TheBigZ

Bijdrager
    DeProfessor

Sowieso ook die Time Capsule als de wiedeweerga uit de meterkast, zonde van het Wi-Fi bereik.

Bijdrager
    stefsegers

Bedankt voor jullie reacties. Die Apple pagina had ik uiteraard al gezien voor ik dit bericht plaatste.
    Ik heb de spullen ingesteld zoals omschreven staat maar toch werkt het niet goed.

Ik laat m nu in de meterkast staan omdat de modem niet voldoende potjes heeft en de TC ook als switch gebruikt wordt.

Op de bg en 1e werkt het netwerkt perfect maat zolder dus niet voldoende. Daarom bekabeld de ap express. Maar toch werkt t niet zoals t hoort te doen. Ben bang dat als ik de nieuwste ap express koop hij het ook niet doet. Daarom hoop ik dat er meer mensen zijn die een Tc of ap extreme hebben (met ac) en dat netwerk draadloos versterken op een andere locatie en dus niet een nieuw netwerk aanmaken op andere locatie.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.