12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Brims

Uit koers

Ik vind de nieuwste ipod nano helemaal geen Apple product en ik hoop dat het ook gouw weer uit de schapen gaat.
    Wat een gedrocht! En ik herken mij helemaal niet in de aangepaste interface.

Ipod nano

Wat vinden jullie niet bij apple passen?

Moderator
    Night

iOS7?:P

Bijdrager
    Shmoo

Het ontwerp is wel netjes dat past vind ik wel in de lijn met kleurtjes die we de laatste tijd heel langzaam zien terugkomen in bijv. iPad covers, iPod touch, iPhone almost-cheap enz, maar de ronde apps op deze iPod passen er totaal niet bij.

Mijn verwachting is dat alles wat vanaf volgende maand van de band gaat rollen totaal niet bij Apple gaat passen. Vorig jaar maakte ze al een uitglijder met Apple Maps en als ze dit jaar weer zo’n fout maken + het design is niet Apple’s dan maakt de media 300% zeker Applemoes van ze!!!

Als we allemaal schreeuwen dat iOS 7 platter en miss. wel heel erg plat gaat worden dan vraag ik me af hoeveel schaduw er nog in Mac OS X zal zitten?

Dit bevestigt volgens mij toch heel erg veel. Het is dus niet alleen iOS maar ook Mac OS.

Bijdrager
    wdele

Ik hoop dat Apple geen producten gaat verpesten, maar misschien wel. Sinds Steve Jobs weg is ben ik toch wel een beetje teleurgesteld in Apple:-(

Bijdrager
    computer space

De Mac Pro. Het was altijd al een infantiele vertaling van de oude transparante G4 torens met handgrepen naar duf aluminium plaatmateriaal, maar met krimpende elektronica slaat die bak nu echt nergens meer op.

Bijdrager
    iep

Voor het segment waar hij gebruikt wordt juist wel. Vergelijk de Mac mini maar eens met de Mac Pro. Zegt genoeg, met name wat cpu, gpu en geheugen betreft (uitbreidingen kunnen nu via Thunderbolt). Dat moet je, incl. het koelingssysteem, wel kunnen herbergen en dan kom je vrij snel bij grote torens uit.

Geblokkeerd
    Bento
    Brims op 07 juni 2013

Ik vind de nieuwste ipod nano helemaal geen Apple product en ik hoop dat het ook gouw weer uit de schapen gaat.
    Wat een gedrocht! En ik herken mij helemaal niet in de aangepaste interface.

Ipod nano

Wat vinden jullie niet bij apple passen?

Gouw?

Moderator
    Pete.Z

Gouw weer uit de schapen zelfs!

Bijdrager
    TheBigZ

Sheep shagging?

Bijdrager
    r.heijma

Beeeeeeeehhhhh……

Bijdrager
    Brims

Ik kan het knopje bwerken nergens vinden na het plaatsen van een slecht getypt artikel!

Bijdrager
    Shmoo

Als je op je avatar drukt dan zie je een popup met daarin een bewerk knop.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.