9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Bram131

UDID laten inschrijven

Beste OneMoreThing gebruikers,

Misschien is deze vraag al 1000x hier voorbij gekomen, maar vroeg mij af of iemand nog een plekje had voor een UDID van mijn iPhone 5.
    Ben erg benieuwd hoe iOS7 eruit ziet.

Eventueel wil ik er wel voor betalen: geef maar een rekeningnummer door en ik stort een kleine vergoeding.
    Graag alles via een privé bericht.

Met vriendelijke groet,
    Bram

@ Moderators: ik weet niet of dit toegestaan is. Als het niet mag volgens de regels van OneMoreThing dan biedt ik hierbij mijn excuses aan verwijder ik de post.

Bijdrager
    computer space

Op joeptjoep genoeg video’s om eea te faken.

Bijdrager
    wessel145

Je hebt geen UDID nodig om IOS 7 te installeren…. Heb ik zelf gedaan en het ging in 1x goed!

Bijdrager
    eugy

Ios 7 schijnt nog niet 100% goed te werken. Het is natuurlijk nog maar een beta. Ik zou wachten tot dat de bugs eruit zijn. Downgraden is namelijk niet mogelijk.

Bijdrager
    Bram131

Het is inmiddels al gelukt! Thanks guys;-)

Bijdrager
    JohnHenry
    eugy op 12 juni 2013

Ios 7 schijnt nog niet 100% goed te werken. Het is natuurlijk nog maar een beta. Ik zou wachten tot dat de bugs eruit zijn. Downgraden is namelijk niet mogelijk.

ehm jawel hoor, heel makkelijk zelfs..

Bijdrager
    eugy

@John oja? Plug je oordopjes maar eens in je iPhone en zet een nummer aan, start Siri eens op en zo kan ik nog wel even oorgaan.

Bijdrager
    SanderApple

@eugy Als je de reactie nog een keer goed leest kom je erachter dat het over het downgraden gaat. En ik ken niemand in nederland die Siri ook echt daadwerkelijk gebruikt, laat staan dat je het nodig hebt. En dat van die muziek moet je dan denk ik maar even nemen zoals het is. Van wat ik heb gehoord is de beta al behoorlijk goed.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Dat mag jij helemaal niet weten, als niet-dev.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.