4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Digilux

UDF Reader???

Beste,
    Ik heb een tweetal cd gekregen met visuels van een producent. Ik kan bijde cd niet lezen, de volgende bestandjes staan op de cd Autrun.inf UdfrChk.exe en udfrinst.zl

Weet iemand wat ik hiermee aan moet?
    Thanks,
    Ronald

Bijdrager
    KarelWillem

Autorun.exe zorgt er voor dat de cd automatisch start onder….

:mrgreen:

…. Windows

Koop dus een PC, installeer Virtual PC of Parallels/BootCamp of pleur de CD’s weg.

Bijdrager
    Digilux

Het gekke is dat de cd niet werk bij mij onder virtuel pc? Kan daar een reden voor zijn? Of is dat moeilijk te zeggen?
    Ronald

Bijdrager
    Gizmo

dit kwam ik hier http://biology.fullerton.edu/techtips/reading_problematic_cd-rom.html tegen:
    To Read UDF-Formatted CD-ROMs under Macintosh OS

UDF Volume Access for Macintosh version 1.0.4 enables some MultiRead CD-ROM drives to read UDF-formatted CD-RW discs (such as those written with DirectCD) under Mac OS, on systems which do not already have DirectCD installed. Once installed, you do not need to take any special steps to activate UDF Volume Access; it is constantly active in the background, waiting for you to mount a UDF disc.

Apple Computer, Inc., provides Macintosh users with UDF reader software as a system extension called UDF Volume Access. To see if you have it installed, look inside your startup hard drive, System Folder > Extensions folder. As of this writing, Apple’s UDF Volume Access supports only UDF version 1.02 and does NOT support UDF version 1.5. Thus, Mac users cannot read CD-ROMs burned with DirectCD. To enable your Mac to read UDF-formatted CD-ROM’s, download the software from the link below, run its installer, restart your Mac, and you’re good to go.

http://www.roxio.com/en/support/roxio_support/toast/toast_software_updatesv4.html#MACUDF

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.