12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    koekiewous

U bent ingelogd vanuit …

Ik ben erg blij met de beveiliging codes die je kunt aanzetten op je iOS en Mac OS.
    Maar ik irriteer me wel aan het feit dat hij (zij?) altijd zegt dat ik probeer inde loggen vanuit Zwolle (ik woon in Brabant).
    Het is lekker constant (altijd), dus ik weet dat het om mijzelf (of gezin) gaat en ik het goed kan keuren.

Maar toch zit het me niet lekker.

Enig idee waar ik dit ooit heb kunnen instellen? Zodat ik dit kan veranderen. Ik kan het me namelijk niet meer herinneren.
    Of werkt het gewoon nog niet bij ons en logt iedere Nederlander (of Nederlander met bv Ziggo of KPN) in via Zwolle?

Ik hoor het graag, zou mooi zijn als hij de plaats aangaf waar er ook daadwerkelijk ingelogd wordt.

Bijdrager
    Shmoo

Dat is de server van Ziggo die staat in Zwolle. Ik heb precies hetzelfde en woon in Limburg.

Bijdrager
    iMac Lover

Ik herken dit,
    Ik woon in Winterswijk en had afgelopen dagen problemen met iCloud.
    Ik moest regelmatig met die twee traps verificatie inloggen in de buurt van Rotterdam tot vervelens toe.

Een herkenbaar probleem, ik heb die twee traps verificatie snel uitgezet

Gr

Bijdrager
    html-junky

De locatie is inderdaad niet de plek waar jij bent, maar waar de server staat waar jij mee verbonden bent, Zwolle dus.

Moderator
    Pete.Z

Is inderdaad belachelijk, hier in Rotterdam krijg ik altijd de mededeling dat in Amsterdam wordt gepoogd in te loggen, extra pijnlijk dus…..

Bijdrager
    sedikit

En bij deze man zou die vergissing z’n dood betekenen. Lijder aan pathologische Amsterdam/Ajaxhaat :)

Bijdrager
    koekiewous

Lekker vervelend, maar fijn om te weten hoe het zit. Maakt het wel lekker nutteloos als functie om de plaats te benoemen.

Moderator
    Poezenbeest

Pete Z, ik heb dat als Amsterdammer in Haarlem… Apple vindt dat ik inlog vanuit Rotterdam, ze lopen ons gewoon te jennen!

Bijdrager
    iMac Lover

Het is gewoon een ouderwetse 1 april grap.

Bijdrager
    Furbz

Ik heb ook Zwolle staan, maar vind het wel prima.
    Twee weken geleden had ik dagelijk enkele keren per dag een inlogpoging vanaf
    de buurt van Taiwan, dat gaf toch een ander gevoel;)

Bijdrager
    Shmoo

Dan zou ik maar eens snel je wachtwoord veranderen want deze trigger gaat alleen af wanneer men kan inloggen. ?

Bijdrager
    Furbz

Thanks voor de tip bro,
    maar dat heb ik natuurlijk onmiddellijk gedaan!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.