12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    RS

Typen wil soms niet meer in Firefox?

Hallo allemaal,

soms kan ik in een tekstveld in Firefox niet meer typen (soms een tekstveld op een site, soms de url-balk, soms het zoekbalkje). :?
    Het enige wat dan helpt is Firefox opnieuw opstarten.
    Wie weet hoe dit komt en heeft hier een oplossing voor?

Bedankt!

Bijdrager
    aerosoul

Geen idee. Het enige dat ik weet is dat je niet de enige bent!

Ik heb soms ook problemen met kopieren en plakken in Firefox..

Bijdrager
    apenstaartje

Ik heb daar ook last van, maar na een tijdje gaat ie wel weer reageren…

Bijdrager
    computer space

Paar keer escape hengsten helpt bij mij vaak, en ook blijft de scrollfunctie van de wacom wel eens hangen in FF. Een keer op de scrollscrip tippen helpt dan ook.

Bijdrager
    Richard

het zelfde hier.. ondertussen staat dit “probleempje” op de known bug list bij mozilla…

Bijdrager
    Xcode

Ik herken dat probleem, dat los ik dan op door even op Appeltje + Q te rammen. Het is wel irritant, maar het zal bij de volgende update van Firefox wel opgelost worden. Heb ’t nog niet geprobeerd, maar zou het verwijderen van de .plist kunnen helpen? Ik schat de kans dat het probleem zo wordt opgelost wel erg klein, maar het is natuurlijk het proberen waard.

Bijdrager
    1984

Geen problemen mee ([size=9:8c8ab9f324]Firefox/1.5.0.9[/size:8c8ab9f324]), over welke versie gaat het eigenlijk :?

Bijdrager
    computer space

Meestal kan ik wanneer dit probleem optreedt toch typen nadat ik in het invoerveld aanklik. Wel is de cursor dan onzichtbaar.

Bijdrager
    buxx

Pff, eindelijk erkenning. Dacht jarenlang dat ik de enige was.
    Hoewel wachten vaak de oplossing is, hoef je FF niet opnieuw te starten. Even je finder selecteren en wat loos typen is genoeg. Als je vervolgens weer terug gaat naar FF doet ie het gewoon weer.

Bijdrager
    RS

Ik heb versie 2.0.0.1
    Ik vind quitten echt te irritant.
    Gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem, zeg!
    Ik vond ergens anders nog een tip: appeltje+N en meteen weer sluiten (appeltje+W) en hij doet het weer, maar blijft natuurlijk annoying…

Bijdrager
    J00ST

hier zelfde probleem, gebeurd vrij regelmatig…

Bijdrager
    dyn

Ik gebruik ook 2.0.0.1 en heb er helemaal geen last van. Wat er soms wel gebeurt is dat de cursor niet meer zichtbaar is. Als je een letter in tikt dan ben je er snel genoeg achter waar die cursor zit.
    Wat nog wel eens wil helpen is een nieuw profiel gebruiken en kijken of je daar dezelfde problemen ondervindt. Het kan even goed ook aan een geĆÆnstalleerde extensie liggen die wat brak werkt. Door die in het nieuwe account dan 1 voor 1 in te schakelen en te testen kun je erachter komen welke de boosdoener is. Gebeurt er helemaal niets dan zal het ongetwijfeld aan je profiel hebben gelegen.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.