7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Olieboer

Type cover 4 pro op een Surface 3

Een topic over Microsoft ?
    Ik heb een Surface 3 en heb nog een type cover nodig. De typecover 4 pro is een stuk beter dan de typecover 3. Officieel past hij niet, maar de aansluitingen lijken hetzelfde. Weet iemand of dit gaat passen?

Bijdrager
    GoeieDag

Past. Alles van MS past toch altijd?!

Bijdrager
    Niels

En dat vraag je hier omdat?

Moderator
    Mac Daddy

Omdat dat gewoon mag? Het staat in het casual deel van het forum.
    Maar wat ik mij wel kan bedenken is dat @olieboer vast niet de enige op de wereld is die zich dit heeft afgevraagd. Heb je er al naar gegoogled?

Bijdrager
    KarelWillem

Je Google deed het inderdaad niet zo goed meer zeker?

http://www.windowscentral.com/7-reasons-get-surface-pro-4-type-cover-for-sp3

Bijdrager
    Olieboer

Dat gaat over de Surface pro 3, ik heb een Surface 3. Op de Microsoft website staat dat een typecover van de sp4 inwisselbaar is met doe van de sp3. Maar dus niet voor de s3. Als het officieel niet kan, betekent het niet dat het helemaal niet kan. Ik vraag het hier omdat ik anders ergens op een ander forum een account moet aanmaken, en ik weet dat er hier ook ms gebruikers zijn.

Edit: Google deed het prima, ik kan het gewoon niet vinden.
    Edit 2: de formaten zijn anders, dus de typecover voor de sp4 zal, als hij past, iets buiten de randen van het scherm steken, maar dat vind ik niet erg.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  Olieboer.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  Olieboer.

Moderator
    Night

[OFFTOPIC]

Even offtopic: Ik zie net dat de Surface 3 (refurbished) nu in de aanbieding is bij iBood

[/OFFTOPIC]

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.