4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    garo

txtr.com en adobe

Vandaag een ipad gekocht en enthousiast aan de gang gegaan. Ook de app txtr gedownload zodat ik mijn verzameling boeken tijdens de vakantie in het groot kan lezen. Alles loopt gesmeerd alleen moet ik mij nog aanmelden via txtr met mijn adobe id. Nu pakt hij het wachtwoord niet meer van adobe digital. Ik heb alles uitgezet en weer aangezet, maar helaas. Ik heb txtr van mij iphone afgehaald en weer opnieuwe gedownload, en helaas kan ik nu ook daar niets meer lezen omdat het wachtwoord niet herkend wordt.
    Iemand bekend met dit probleem?? Ik durf mijn id niet te veranderen omdat ik bang ben al mijn gekochte boeken kwijt te raken….

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum.
    Ik ken die app niet, heb ook geen iPad, maar staat er niet iets bij van “wachtwoord vergeten?” of zoiets? Dan wordt het wachtwoord naar je emailadres verzonden…..

Bijdrager
    garo

Was het maar zo eenvoudig! Ik ben geen wachtwoord vergeten maar het programma txtr legt de link naar adobe digital om de een of andere reden niet meer (dit heb je nodig om ebooks in epub te lezen). Nu kan ik txtr mailen maar die reageren niet. Vandaar dat ik de vraag hier heb neergelegd…..

Bijdrager
    gipsman

Download eventueel Bluefire Reader app.
    Ziet er beter uit en werkt handiger, ook met Adobe DRM, dan textr.
    Er is onlangs een update van textr geweest. Heb je die al binnengehaald?
    Misschien heeft het daar mee te maken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.