4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

    Bijdrager
    Bas_H_Design

    Twitter probleem

    Hoi,

    ik heb een twitter probleem en ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

    Ik heb op twitter 2 accounts. Een ‘zakelijk’ en een prive.
    M’n zakelijke twitter account is geregisteerd op m’n zakelijke e-mail adres info@….nl. Deze word ook actief gebruikt.
    M’n prive twitter account is geregistreerd op m’n prive e-mail adres bj……nl. Deze word niet actief gebruikt.

    M’n zakelijk e-mail adres word binnenkort verwijderd dus hier gaat geen mail meer op binnenkomen.
    Wat ik dus van plan was om in de instellingen op http://www.twitter.com m’n e-mail adres te wijzigen van info@…..nl naar bj…..nl zodat de mail die ik van twitter krijg (wekelijkse updates etc) op m’n prive e-mail adres bj…..nl binnen komen en niet meer op info@…..nl.

    Omdat ik m’n prive e-mail adres bj…..nl ook bij twitter geregistreerd heb is het niet mogelijk om in de instellingen van m’n zakelijke twitter account m’n zakelijke e-mail info@…..nl te veranderen in bj……nl. (geeft aan dat m’n prive e-mail al geregistreerd is bij twitter)

    Ik dacht dus: als ik m’n prive twitter account (word toch niet actief gebruikt) nou verwijder dan word m’n prive e-mail bj…..nl vrij gegeven en kan ik alsnog de mails m’n zakelijke twitter account laten binnekomen op m’n prive e-mail adres.

    Helaas blijkt dit in de praktijk niet zo te werken omdat twitter m’n prive e-mail adres bj…..nl niet vrijgeeft voor hergebruik op m’n zakelijke twitter account.

    Iemand een idee hoe ik dit oplos om de mails van m’n zakelijke twitter account alsnog op m’n prive e-mail adres binnen te krijgen?

    Hoop dat het beetje duidelijk is!

    Thnx alvast


    Geblokkeerd
    Anoniem

    Ik denk niet dat je op OneMoreThing op de juiste plek bent, probeer het hier: http://support.twitter.com

    Maar ik kan je het antwoord ook wel geven, je moet 30 dagen wachten voordat je account echt weg is en dan kan je pas je privé email op je zakelijke account invullen.


    Bijdrager
    Bas_H_Design
    Usain op 01 maart 2014

    Ik denk niet dat je op OneMoreThing op de juiste plek bent, probeer het hier: http://support.twitter.com

    Maar ik kan je het antwoord ook wel geven, je moet 30 dagen wachten voordat je account echt weg is en dan kan je pas je privé email op je zakelijke account invullen.

    van twitter:
    If you want to use this account’s username or email address on another Twitter account, change it before you deactivate. Until the user data is permanently deleted, that information won’t be available for use.


    Bijdrager
    Sanjeev

    Of je maakt een nieuwe emailadres aan gmail/outlook enz enz

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.