10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    poepmonkey

Twitter op een beamer

Beste,

Binnekort geef ik samen met mijn studievereniging een feest in Utrecht. Wij willen hierbij op monitoren en beamers een bepaalde hashtag neerzetten. Is hier bepaalde software voor? Ik heb al twitter op mijn MBP staan maar het lettertype is hierbij te klein. Twitterfountin gaat niet werken want je kan geen eigen animatie op de achtergrond krijgen.

Bijdrager
    The JM

Als je bijvoorbeeld alle tweets met ‘dwdd’ er in wil laten zien kun je deze feed aan de schermbeveiliging “RSS Visualizer” toevoegen (bij opties): feed://search.twitter.com/search.atom?lang=nl&q=dwdd

EDIT
    Hier kun je meer lezen over de options die er zijn bij het zoeken naar tweets: http://apiwiki.twitter.com/w/page/22554756/Twitter-Search-API-Method:-search Bijvoorbeeld het maximum aantal tweets, de taal etc.

Bijdrager
    Gerwin Janssen

De website “twuur.nl” doet dat ook…

bijv: http://twuur.nl/apple/

Bijdrager
    Gewoon Jos

visibletweets.com. Is echt een aanrader!

Bijdrager
    prullenbak

visibletweets.com. Is echt een aanrader!

Zo is dat.

Inactief
    Anoniem

Zijn er ook nog andere manieren, ik ben ook naar zoiets opzoek.
    alleen dan om live te integreren in een reeds openstaande keynote presentatie

op windhoos met ppoint kan het via twittertools for powerpoint. maarja ik zit beetje vast aan de mac!

Inactief
    Anoniem
    The op 11 januari 2011

A simple Applescript Application for automatically sending tweets from Apple Keynote during a presentation

Dit is dus precies verkeerd om van wat ik zoek, dit zorgt voor tweets vanuit je presentatie naar twitter toe, van jezelf…

en ik wil dus tweets van anderen direct importeren vanuit twitter!

Bijdrager
    poepmonkey

Visiebletweets ziet er inderdaad erg goed uit. Ons feest heet Heartbeats en het idee was om een ECG in de achtergrond van de tweets te laten draaien. Iemand een idee hoe we dat voor elkaar kunnen krijgen?

Bijdrager
    poepmonkey

Nog 1 ding over Visibletweets, hij date niet up wanneer er nieuwe tweets binnen komen over een bepaalde Hashtag. Ik heb er net even mee geëxperimenteerd maar je moet de zoek term opnieuw een enter geven voordat de nieuwe tweets in beeld komen

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.