10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    osip

twitter + facebook

Hallo,

Welk programma(app) stuurt een bericht tegelijkertijd naar twitter en naar facebook?

Bijdrager
    Koetjesreep

je kan toch twitteren en dan zet facebook het automatisch op je pagina?
    Dus elke twitter app lijkt me.

Bijdrager
    osip

Ik wist niet dat je dit kon instellen?
    Ik schaam me diep voor deze onwetendheid :grin:

Bedankt!

Bijdrager
    iHaring

Tweetdeck zou het eventueel ook kunnen!! Voor iPhone en Mac…
    Succes……

Bijdrager
    i.r.mac

Ja TweetDeck is een hele goeie, kan zoveel accounts toevoegen als je wilt.

Bijdrager
    janhh

Ehm, doe het niet:) Te veel updates in facebook zijn irritant..

Bijdrager
    apple-pie

Veel updates in Facebook valt nog wel mee, ik heb toch een timeline van updates die om de seconde verandert. Nee, koppelen aan Hyves vind ik erger.

Bijdrager
    janhh

Om je toch even te helpen..

Ben je bekend met de websit ping.fm wellicht dat je daar iets aan hebt. DIe kan naar al je social media updaten, en je kunt per bericht instellen welke wel en niet upgedate moeten worden.

Toch vind ik dat ieder medium zijn eigen sterke punten heeft, en niet alle berichten 1 op 1 naar alle site doorgestuurd zouden moeten worden.
    (hashtags in facebook en likes in twitter slaan nu eenmaal nergens op)

Bijdrager
    mymac

@janhh helemaal mee eens, maar toch gebruik ik die koppeling om alle tweets op fb te knallen. Ik heb simpelweg geen zin om berichten twee keer te typen.. En mensen die t irriteert unfollowen me maar of zo:-P het zou wel fijn zijn in sommige gvallen als RTs en replys niet werden gepost op twitter.
    Maar goed, volgens mij moest je op twitter of fb de ander toevoegen als application, dan gaat de rest van zelf:smile:

Bijdrager
    Trat

Beste gebruik je ping.fm Daarmee kun je al je sociale sites in één keer van een update voorzien. Als ze dat nou ook voor verjaardagen verzinnen: ben ik blij!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.