9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Hansi2124

[Opgelost] Twitter en OS X 10.8.2

Volgens de beschrijving van Apple wat je in dit bericht kan lezen, zou Apple de bug m.b.t. Twitternotificaties in Berichten hebben verholpen:

Ik merk daar echter niets van en ontvang dus nog steeds geen notificaties, terwijl ik wel uit kan sturen.
    Hebben jullie dezelfde ervaring?

Bijdrager
    Afroman

Nope, krijg alles netjes binnen. Ik gebruik ook Twitter for Mac.

Bijdrager
    LighScan

Niet dezelfde ervaring, werkt ook prima hier (zonder overigens extra applicaties geïnstalleerd te hebben).

Ik denk dat je het best die Twitter even terug verwijderd uit je voorkeuren en opnieuw toevoegt op een andere manier (je hebt er namelijk 2 – via je systeemvoorkeuren en via Safari –> door in te loggen op de Twitter-website).

Bijdrager
    Hansi2124

Ik heb mij overal uitgelogd, MBP een herstart gegeven, ingelogd via Mail, Agenda’s en Contacten in Systeemvoorkeuren, bij Berichtgeving Twitter toegevoegd en nu maar afwachten……

Bijdrager
    Hansi2124

Helaas, ik krijg geen tweets binnen. Kan dus alleen uitsturen. Dit is wat ik zie:

Bijdrager
    Hansi2124

Kan iemand hier een afbeelding plaatsen hoe het wel hoort en eventueel aangeven wat ik vergeten zou kunnen zijn?

Bijdrager
    LighScan

Veel instellingen zijn er niet om te veranderen. In Systeemvoorkeuren –> Berichtgeving het volgende:

Bijdrager
    Hansi2124

Ja, zo heb ik het ook staan. Het blijft vreemd. Krijg totaal geen meldingen op mijn 2 Twitter-accounts…..

Bijdrager
    Hansi2124

Na diverse herstarts komen nu de berichten (en ook die van Facebook) eindelijk binnen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.