8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    BusterMan

Twitter authorization failed!

mannen,

Al een jaar geen probleem met o.a. Tweetdeck, maar opeens geen updates meer en na reinstall proberen mijn bestaande accounts aan te maken; deze melding dus. Doen het wel gewoon op de computer maar niet meer via tweetdeck of andere twitterprogs. vage shit, kan dus niet meer twitteren vanaf mijn iPhone.

Iemand?

thnx

Bijdrager
    JaNiintendo

Ligt aan de Twitter server. Daar zijn ze mee bezig. Alles wordt vernieuwd.

Bijdrager
    Trat

Tweetdeck zuigt. Probeer het eens met de officiële Twitter app voor de iPhone. Als hij het daar niet op doet doe je iets fout (vergissing in wachtwoord?).

Bijdrager
    Trat

Hier doet alles het gewoon op Tweetie, Twitter for iPhone en Twittelator.

Bijdrager
    BusterMan

“JaNiintendo 1 minuut geleden #
    Ligt aan de Twitter server. Daar zijn ze mee bezig. Alles wordt vernieuwd.”

–Betekend dat dan ook niet dat ik op internet ook niet zou moeten kunnen inloggen?

>>>>

“Trat 1 minuut geleden #
    Tweetdeck zuigt. Probeer het eens met de officiële Twitter app voor de iPhone. Als hij het daar niet op doet doe je iets fout (vergissing in wachtwoord?).”

— Nope, officiële Twitter app geeft dezelfde melding.

Kan het een security ding van mijn iPhone zijn? 3GS jailbreak

thnx

Bijdrager
    Trat

Weet je zeker dat je je wachtwoord / login correct hebt? Kun je wel op twitter.com inloggen?

Bijdrager
    BusterMan

Trat 5 minuten geleden #
    Weet je zeker dat je je wachtwoord / login correct hebt? Kun je wel op twitter.com inloggen?

Absoluut, op m’n mac log ik moeiteloos in op alle accounts, maar dus niet meer vanaf mijn iphone.

gegevens kloppen

Bijdrager
    Trat

Vreemd dan. Maar ja, jailbreaks doen wel vaker vreemde dingen met je iPhone.;-)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.