9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iDeMi

Twitter app verwijderen vooraf upgrade iOS 5?

Kan iemand (die iOS 5 GM al heeft geinstalleerd) mij vertellen of het nodig is de twitter app te verwijderen van mijn iPhone 4 voordat ik ga upgraden naar iOS 5?

Ik kan de app natuurlijk wel verwijderen en indien nodig terug zetten maar het valt me op dat hier nog niets over is vermeld (voor zover ik weet).

Nog maar een paar uurtjes…:grin:

Bijdrager
    BJVR

Ik heb iOS 5 niet maar volgens mij kun je die Twitter App gewoon nog blijven gebruiken naast iOS 5.

Volgens mij van wat ik begrepen heb zitten er gewoon een paar buttons in bepaalde Apple Apps die je in staat stellen om bepaalde info direct te Twitteren?

Dat wil volgens mij niet zeggen dat je niet meer de Twitter App kunt gebruiken.. ?? (denk ik)

Bijdrager
    Jord

In het instellingenmenu staat nu standaard een balkje met als titel ‘twitter’. Als je daar op klikt zie je of de standaard twitterclient al bij je geïnstalleerd is, zo niet kun je op installeren klikken en wordt deze via de AppStore gedownload. Als je hem al hebt is er dus niks aan de hand, moet je alleen bij het instellingenmenu even je gebruikersnaam en wachtwoord opgeven en dan wordt dit automatisch gelinkt met de apps van waaruit je kunt twitteren, bijvoorbeeld ‘foto’s’.
    Aangezien ik vanaf mijn iPhone geen plaatje direct kan uploaden in dit antwoord, heb ik maar even een screenshot getweet vanuit de foto app, en ik moet zeggen dat dit wel mooi gedaan is. Enigszins speelse layout en een fluitend vogeltje als het plaatje met de tweet is geüpload.
    Screenshot

Bijdrager
    Jojo890

Tuurlijk heb je de twitter app nodig, zo enorm geintegreerd is het ook weer niet…

Moderator
    Mac Daddy

De Twitter intergratie maakt het enkel mogelijk om sneller iets wat je ziet/opvalt of een foto te twitteren. Je wilt toch ook nog lezen wat anderen hebben te vertellen? Daarvoor is de Twitter App nog altijd erg handig. (en voor de dingetjes waarbij niet een handige Twitter mogelijkheid is) Tenzij je iemand bent die enkel dingen de wereld in wilt roepen en niet geinteresseerd in wat andere mensen denken/zeggen.

Bijdrager
    Wijtze

De Twitter-app heeft gister een update gekregen met ondersteuning voor de intergratie met iOS 5. Onder andere ook het 1 keer inloggen van Twitter. Je kunt je twitter gegevens invoeren in de instelling van iOS5 en vervolgens kun je in elke twitter-app meteen aan de slag.

Moderator
    Mac Daddy

En, nog belangrijker! De mogelijkheid om via de eigen picture functie van Twitter je foto’s up te loaden.

Bijdrager
    Wijtze

Heeft iemand een idee of Tweetdeck een update zal krijgen?
    Want notificaties en de intergratie zou erg fijn zijn!

Bijdrager
    RoyHochstenbach

Bij de laatste update van de Twitter app wordt er gevraagd of deze toegang mag hebben tot de Twitter accounts op iOS 5.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.