8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Twitter app om discussie te volgen

Bestaat er een twitter app waarbij je overzichtelijk een discussie kunt volgen? Als ik nu een tweet lees (met de Twitter app) als een reactie ergens op moet ik heen en weer tussen de twee twitteraars klikken. Niet erg handig.

Bijdrager
    064harry

Dit kan ook gewoon met de TwitterApp hoor…
    Alleen kan ik je beter helpen als je erbij verteld waar het over gaat.
    Twitter je op je telefoon, iPad of op je computer?

Inactief
    Anoniem

iPod Touch:)

Moderator
    unSOUND

Ik gebruik Twitteriffic, daar kun je op een tweet klikken en kiezen voor “Show conversation”, waarbij je de tweets gewoon onder elkaar te zien krijgt.

Bijdrager
    064harry

Als er een reactie is op een tweet dan wordt dit weergegeven door een klein pijltje langs de tijdsnotering aan de rechterkant.
    Druk op dit pijltje en de gehele conversatie wordt getoond.
    (tenminste op mijn iPad)
    Ikzelf gebruik Tweetbot (die vind persoonlijk handiger)

Kom je er niet helemaal uit dan moet ik effe de TwitterApp installeren op mijn iPhone om te kijken hoe en wat.

Inactief
    Anoniem

Ik heb ondertussen ook tweetbot gedownload en geprobeerd en daar gevonden hoe het werkt (swipe naar rechts op een post uit een discussie). Ik was een heftige discussie aan het volgen, en heb het gevoel dat er toch nog posts missen, maar misschien is het iPod scherm te klein om zoiets goed weer te geven.

Bijdrager
    064harry

Het kan natuurlijk zijn dat er b.v. een derde persoon meedoet aan die discussie.
    Als die zijn tweets heeft gelocked (jij bent dus niet bevoegd om die te lezen) dan mis je dus een stuk uit de discussie.

Inactief
    Anoniem

Dat kan natuurlijk ook:smile:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.