6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    jesper211232

Twijfel tussen speakers

Ik ben al een tijdje opzoek geweest naar speakers voor mij imac.
    De 2 ‘beste’ speakers die ik heb gevonden:

Harman Kardon Soundsticks III (2.1-Kanaals Multimedia Soundsysteem)(misschien bluetooth)

Antec Soundscience Rockus 3D

Welke speakers raden jullie aan, en waarom?

Ik heb laatst een keer gelezen op OMT, dat wanneer een subwoofer naar beneden gericht staat zoals bij de soundsticks en vervolgens de subwoofer op een vloerkleed staat de bass word geabsorbeerd door het kleed. Ga je dit verschil merken?, of is het dan verstandiger om de subwoofer om mijn bureau neer te zetten?

Heeft iemand ervaring één van deze speakers?

:thumbsup:

Bijdrager
    Koezel

Ik kan niets zeggen over de speakers, ken ze niet.
    Wat de sub betreft klopt het, de golven worden geabsorbeerd door het kleed waardoor je dus laag verliest.
    Sub op het bureau kan, dan moet je er wel iets onder leggen omdat anders je bureau gaat resoneren. Ga ik wel uit van een frontloaded sub en niet één met de speaker naar beneden.
    Stukje schuimrubber o.i.d.

Bijdrager
    renegate

ik heb gewoon een logitech 2.1met de sub onder de desk
    werkt werkt perfect, wat betreft het kleed denk ik dat het wel absorbeert maar dat je dit niet gaat merken omdat de lage tonen niet richting gevoelig zijn daar in tegen hoge tonen wel dus je gewone speakers wel op je desk zetten

Bijdrager
    jesper211232

Bedankt voor de informatie,

Bijdrager
    renegate

geen dank

Bijdrager
    flyerking

Ik raad je de Antec luidsprekers zwaar af, mits je natuurlijk van made in china plastic houdt :thumbsup:

Er zijn betere verkrijgbaar voor hetzelfde bedrag, wat wil je er mee gaan beluisteren?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.