2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Fajah00

Tweeweg synchronisatie mail

Beste forumleden,

Ik ben eens flik door het forum gaan rommelen maar kan nog steeds geen antwoord op mijn vraag krijgen, terwijl ik al een jaar met het zelfde probleem werk…

Ik heb twee hotmail-accounts en gebruik Microsoft Outlook als e-mailclient op mijn MBP en de app mBox op mijn iPhone.

mBox lijkt voor de volle 100% te communiceren met hotmail zelf. Wanneer ik een bericht lees, verwijder of verstuur met mBox, doet hij dat ook op hotmail.com (zoals ik het ook graag wil). Maar als ik een bericht verwijder in Microsoft Outlook op mijn MBP dan blijft het bericht nog steeds in mijn hotmail account staan.

Is hier een oplossing voor? Zijn er betere e-mailclients op markt die deze functie wel hebben? Ik moet binnenkort ook nog even updaten naar OSX Lion en heb begrepen dat de Mail-app flink verbetert is, maar heeft die wel de functie die ik nu zoek?

Bij voorbaat dank voor alle hulp!

Bijdrager
    mtooster

Nee, dat kan niet omdat hotmail nog steeds het antieke POP3 protocol gebruikt.

Voor mobiele apparaten is Exchange-Activesync beschikbaar (zo ook op de iPhone, daar heb je mBox al niet eens voor nodig)

Ik zie wel dat er een mbox-mail for mac is:
    http://fluentfactory.com/mboxmail-for-mac/
    dat zou kunnen bieden waar je naar op zoek bent.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.