7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    erwin33

Tweetdeck: bepaalde tweets uit tijdlijn halen en in aparte lijst/kolom zetten?

Is het mogelijk om bepaalde tweets niet meer in je tijdlijn te plaatsen maar in een aparte kolom of lijst, zodat het in de main tijdlijn (Home) wat rustiger wordt. Hoe doe je zoiets in Tweetdeck?

Inactief
    Anoniem

De functie die je denk ik zoekt is ‘mute’, hiermee kun je hashtags of gebruikers weglaten uit je tijdlijn. Hoe dat precies werkt in TweetDeck weet ik niet.

Bijdrager
    erwin33

Ok, die functie ken ik inderdaad en gebruik ik ook. Maar schakel je dan in al je kolommen de tweets van diegene uit die je in je ‘home’/tijdlijn hebt gemute, of alleen in die kolom en in andere niet?

Inactief
    Anoniem

Geen idee, ik gebruik geen TweetDeck:)

Bijdrager
    erwin33

Ik heb in de tijdlijn/home nu een bepaalde filter staan om geen tweets van hem te ontvangen. In een lijst heb ik hem daar wel weer toegevoegd zodat hij daar wel getoond wordt. Dat blijkt goed te gaan.

Maar hoe doe je dit in de twitter.com app op je telefoon eigenlijk?

Inactief
    Anoniem

Geen idee, ik gebruik TweetBot op mijn iPhone:grin:

Bijdrager
    erwin33

Nou, die mute functie in tweetdeck haalt alle tweets weg, ook uit een list, dus dat is geen goede optie. Je kunt wel namen filteren die je niet meer wilt zien in je tijdlijn (home), maar daar glipt er af en toe wel eens 1 tussendoor. Dus is ook niet zo geweldig.
    Wie het weet mag het zeggen dus.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.