9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iCreatedTech

"Tweet" geluid voor Tweets

Hallo OMT’ers,

Je kunt nu in iOS 5 in Instellingen –> Geluiden een geluid instellen voor Tweet. Daarbij heb ik het geluid gekozen “Tweet”.
    Alleen als ik nu een mention of DM krijg van Twitter hoor ik nog steeds het drietoon geluidje.

Iemand een oplossing?

Alvast bedankt

Bijdrager
    Vassilli

Dat is alleen het geluid voor als je een tweet verzend via iOS. Niet via de Twitter App.

Bijdrager
    mtooster

Dat geluidje is alleen voor de verzend-bevestiging van tweets die je vanuit het systeem verstuurt.

De geluiden voor notificaties kun je soms in de instellingen van een app wijzigen, maar ik geloof niet dat dat met twitter kan….

Bijdrager
    iCreatedTech

Ooh, ja nu hoor ik het als ik een tweet verstuur. Jammer, vind het wel een fijn geluidje voor een mention of DM.

Moderator
    Mac Daddy

Is het daarvoor ja? Waarom zou ik een geluidje willen als ik een tweet verstuur? Juist als ik een mention of dm ontvang wil je dat weten.

Bijdrager
    Vassilli

Ja zo had ik het ook liever gezien.. Maar helaas.

Bijdrager
    BasiX

@ Mac Daddy, het is een bevestiging dat je tweet goed is verzonden. Net als het “whoosh” geluid wat je te horen krijgt als je een mailtje verstuurd. Het is dus vooral handig als je vanuit externe apps (zoals Foto’s of Maps) een tweet wil verzenden.

Moderator
    Mac Daddy

Misschien wel, maar het gebeurt niet zo heel vaak dat een tweet niet wordt verzonden. En met de Twitter app krijg je er normaal een melding van dat ie dan in je drafts staat. Dat gebeurt niet als je, bijvoorbeeld vanuit je photos app iets stuurt?

Bij mail is het soms handig als je een grote bijlage erbij verzendt. Dan hoor je de swoosh en weet je dat ie goed op weg is.

Bijdrager
    iCreatedTech

Idd, had het ook liever anders gezien!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.