23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:

Bijdrager
    The Apple Freak

Tweedehands PS4 of nieuwe iPod Touch

Ik ben vreselijk aan het twijfelen tussen een tweedehands PS4 of een nieuwe ipod touch 5th genration 16gb.

Ik was er een paar weken geleden uit, iPod Touch.
    Maar nu heb AC Unity en GTA 5 voor de Playstation gezien.
    En nu twijfelijk ik toch weer…:p

Kunnen jullie mij helpen.

En alleen: ipod, heb ik weinig aan plz iets meer uitleg waarom;)

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    The Apple Freak

Oeps srry voor wiki post:p #ongemakelijk

Bijdrager
    RhB-Mikey

Ik zou de PS4 nemen omdat je daar 7 jaar lang gameplezier mee kan hebben en de iPod waarschijnlijk niet

Bijdrager
    Shmoo

Wat voor telefoon heb je of ga je misschien binnenkort een nieuwe halen.

Een iPhone + iPod touch is natuurlijk overdreven.
    Verder is het vooral kijken naar welke games je wilt spelen en op welk van de twee devies deze het beste toegankelijk zijn.

Bijdrager
    The Apple Freak

Heb momenteel de nokia lumia 520 (windows phone, just to beat android:p)

Bijdrager
    The Apple Freak

Heb nu nog een reden nodig om me over het randje te duwen naar ps4…

Bijdrager
    Usain

Ik zie dat je 11 bent. Dan moet je voor de iPod gaan, met een iPod heb je veel mogelijkheden om chicks te fixen. Snapchat, Instagram en al die ongein. PS4 is leuk dat snap ik, maar de dames waarderen dat meestal wat minder.

Nee zonder gekkigheid ik vind twee compleet verschillende apparaten, wil je gamen? Ga dan voor de PS4. Wil je meer casual shit doen ga dan voor de iPod.

Bijdrager
    sunapple

Die iPod is 200 euro, maar een PS4 met twee games… 400? 500? Wel een verschil. Doe dan beiden tweedehands en kijk hoe ver je komt.

Bijdrager
    The Apple Freak

Jep, dat wordt een ps4

Thnx voor de snelle reactie allemaal!

Bijdrager
    Usain

Effe wat anders, waar ga jij een tweedehands PS4 vandaan halen. Ik kan er geen vinden die niet van de vrachtwagen is gevallen. PS$ + GTA 5 was bij Coolblue te koop voor 399,-

Bijdrager
    sunapple

Er staan er 600 op Marktplaats, ik had verwacht dat er toch tenminste een voor een paar tientjes minder te vinden zou zijn…

Bijdrager
    Usain
    sunapple op 25 november 2014

Er staan er 600 op Marktplaats, ik had verwacht dat er toch tenminste een voor een paar tientjes minder te vinden zou zijn…

Als Bilal met zijn lelijke fashion helm op zijn Vespa komt aanrijden achter Rotterdam Centraal dan weet je genoeg. Beetje oppassen met playstations van marktplaats. Ik denk dat de ouders van de topic starter ook liever 50 extra betalen dan dat de playstation van Bilal afkomstig is.

Bijdrager
    sunapple

Want dat gebeurt in 600/600 gevallen? Prima, jij je zin.:)

Bijdrager
    Tuur Tisseghem

Gewoon iPod touch 5 (tweedehands) + Moga Rebel (Linkje
    Geen enkele console die er tegen op kan.:-P

Bijdrager
    amazone

De verkoper op marktplaats is 1 dag actief op marktplaats. Dat zegt mij al genoeg om er niet mee in zee te gaan.

Bijdrager
    Shmoo

Precies als het te mooi is waar te zijn dan is het dat vaak ook niet.

Je kunt ook bij Apple een iPod touch RED oppikken à 200,- dan krijg je er vrijdag een 25,- giftcard bij en kun je daar weer games van kopen.

Bijdrager
    Brombeer
    amazone op 25 november 2014

De verkoper op marktplaats is 1 dag actief op marktplaats. Dat zegt mij al genoeg om er niet mee in zee te gaan.

En dan ook nog in een uithoek van het land. Hier in Sittard is van het jaar ook zo’n marktplaatsoplichter van zijn bed gelicht.

Bijdrager
    KarelWillem

De beste aanbiedingen zijn opvallend (?) genoeg altijd in de uithoeken van ons landje.

Maar de twijfel tussen een iPod touch of een Playstation 4 snap ik niet helemaal.

Je hebt een smartphone met alle opties; dus die iPod lijkt me een beetje een onhandige toevoeging.

Bijdrager
    SvS
    Tuur op 25 november 2014

Gewoon iPod touch 5 (tweedehands) + Moga Rebel (Linkje
    Geen enkele console die er tegen op kan.:-P

Welke games worden hierin ondersteund, dat is mij niet duidelijk?

Enfin, ik zou idd voor ps4 gaan, aangezien je al een mobiel hebt. Met ps4 kun je met vrienden spelen.

Bijdrager
    KarelWillem
    SvS op 26 november 2014
    Tuur op 25 november 2014

Gewoon iPod touch 5 (tweedehands) + Moga Rebel…

Welke games worden hierin ondersteund, dat is mij niet duidelijk?

http://www.mogaanywhere.com/games/#/

Bijdrager
    SvS

Thx KW!

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.