18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    M.axx

Tweedehands iPhone 2G kopen

Beste OMT’ers,

Een tweedehands iPhone 2G is relatief goedkoop op marktplaats, zo’n 150 a 200 euro. Dus ik zat te overwegen om er misschien wel een te kopen.

Maar nu vroeg ik mij af of ik met de iPhone 2G wel een beetje uit de voeten kan, werken nieuwe applicaties erop etc?

Met vriendelijke groet,

M.axx

Bijdrager
    ultem

Ik heb tot een maand geleden een 2G gehad (heb een een iPhone4) en ik vond het een mooi apparaat. Ik gebruikte em vooral voor mail, Twitter en spelletjes. Sommige applicatie draaide niet, maar daar kon ik mee leven. Kijk waarvoor je em wilt gebruiken en beslis dan of je met een 2G ook uit voeten kan.

Bijdrager
    M.axx

Ik wil hem vooral gaan gebruiken om een beetje te internetten via Wi-Fi (doet youtube etc het eigenlijk daarop?), misschien een spelletje als dat kan (altijd leuk!), tja bellen, sms’en, agenda, en geen idee wat er allemaal mogelijk is met dat wonderapparaat.

Bijdrager
    fatboysmart

Ik zou persoonlijk minimaal voor een 3G gaan. Het nieuwe besturingssysteem (iOS4) heeft minimaal een 3G nodig, en het zal niet lang meer duren voordat meer en meer apps alleen nog maar onder iOS4 draaien.

Bijdrager
    Evil Otto

Een iPhone 2G? Is dat de eerste iPhone?

Bijdrager
    fatboysmart

Ja

Bijdrager
    ultem

Youtube doet het goed op een 2G (natuurlijk ook afhankelijk van je internetsnelheid)

Bijdrager
    wmaat

heb nog wel een 3G die er over een weekje (hoop ik) uit kan!

Bijdrager
    Maverick9898

De iPhone 2G kan geen iOS4 draaien en veel apps gaan daar nu op draaien. Je kan denk ik beter een iPod touch kopen, maar dat is mijn persoonlijke mening;).

Bijdrager
    Rolf

Ik heb mijn 1st Gen (ofwel 2G) een weekje geleden zijn verdiende rust gegeven na 2 1/2 jaar gebruik. Ik deed er alles mee; mail, internet, maps (ja zelfs zonder GPS kwam daar nog best betrouwbare info uit !), maar inderdaad, zonder 3G gaat alles wel wat langzamer.

Mijn 1st Gen ligt nu keurig in zijn originele doosje te wachten op zijn volgende bestemming. Kinders wellicht ?

Bijdrager
    Devastation

Ik gebruik mijn 2G iPhone voor mijn Prepaid Simkaart, en in me 3G zit me abbonoment, het bevalt me zo wel:)

Bijdrager
    Trat

Zou nooit meer een 2G kopen, tenzij je het doet om nostalgische redenen. De 2G wordt niet meer ondersteund door Apple middels software updates en veel apps worden / zijn (inmiddels) 4.x only. Bovendien zal een 2G die je nu koopt zal een waardeloze batterijduur hebben.

Voor een paar tientjes meer koop je toch zeker wel een 3G op marktplaats?

Bijdrager
    hjetten

Heren van het goede leven, eventueel ook dames,
    [mod name=Zerk url=/profiel/zerk]: post verwijderd op grond van huisregels

Bijdrager
    iHam

Ik denk dat als je echt antwoord wil je beter een nieuw topic kan maken. Maar, denk goed na of je wel echt zo’n oude wil hebben. En, ja. Volgens de huisregels is het vraag en aanbod niet helemaal toegestaan. Ik denk dat je beter kunt vragen: waar?

Bijdrager
    Yggdrasil

Tip: OMT is geen forum voor vraag/aanbod (staat in de huisregels).

Waarom precies een eerste generatie iPhone? Voor een paar euro’s meer heb je een 3G, die is op zich ook al verouderd maar die wordt nog beter ondersteund…:)

Bijdrager
    hjetten

Excuses voor het overtreden van de huisregels bij mijn eerste bericht! Niet gelezen,
    [mod name=Zerk url=/profiel/zerk]: post verwijderd op grond van huisregels

Bijdrager
    iHam

Ik denk dat het nog moeilijk gaat worden om er een te vinden in een goede staat. Verzamelaars willen die denk ik niet voor een paar euro kwijt.
    Ik gok op marktplaats e.d.

Bijdrager
    hjetten

Ja, ik kijk regelmatig op marktplaats, die dingen gaan weg voor 100 euro of meer als je een beetje en mooie wil.. Beetje jammer:P

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.