4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Anneloes

Tweede scherm

Hallo allemaal,

Ik wil graag een tweede scherm aansluiten op mijn imac. Heb ik daar alleen een extra scherm voor nodig of ook echt een hele computer zeg maar? Ik kan namelijk nog aan een los scherm komen waar nog geen computer in zit.

Bedankt

Bijdrager
    iDEOwen

Hi Anneloes,

Je kan idd een extern scherm gebruiken op de iMac, afhankelijk van de iMac en scherm moet je wellicht een adapter erbij kopen. Bedoel je met een ‘los scherm waar nog geen computer in zit’ gewoon een normale scherm die je aansluit aan een computer? Zo ja, dan moet het gewoon werken.

Bijdrager
    Anneloes

Ha Owentje,

Dat bedoel ik inderdaad. Ik weet niet heel goed hoe je het anders moet noemen haha. Gewoon een losse monitor en een volledige Imac. Moet lukken dus:) thanks~!!

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Je moet even kijken welke aansluiting(en) er aan het scherm zitten (DVI, DisplayPort, enz.), en aan je iMac. Op die laatste zal dat hoogstwaarschijnlijk Thunderbolt of mini-DisplayPort zijn (die twee hebben dezelfde stekker). Dan heb je een kabel nodig met aan de ene kant een stekker die in je iMac past, en aan de andere kant eentje die in de monitor past, of een verloopstekker die tussen het snoer van de monitor en je computer kan.

Heeft de monitor meerdere aansluitingen, dan kun je beter DisplayPort nemen boven DVI, en beter DVI boven VGA.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.