7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Ruizeveld

Tweede iPhone Apps synchroniseren op gedeelde iTunes bibliotheek

En ik dacht dat ik het goed voor elkaar had; de nieuwe iPhone 4 van mijn vrouw helemaal geïnstalleerd. Ze heeft eigen account op de Mac dus, Itunes bieb op de gedeelde schijf gezet, zodat ze uit onze hele muziek collectie kan kiezen, iPhoto bieb op gedeelde schijf gezet zodat ook alle fotootjes er op kunnen komen. Ze kiest wat ze wil en synchroniseert naar hartenlust. Alleen… de Apps… bij de Apps lijkt het erop dat ze niet kan synchroniseren met iTunes onder haar account. Er worden alleen maar apps van mijn iPhone getoond en als we synchroniseren aanvinken dan gaat ie al haar apps vervangen door die van mij (wat ie met de betaalde apps van mij gaat doen, weet ik niet, ik durf niet op ok te klikken).

Wie weet hoe ik haar haar eigen apps kan laten beheren gegeven bovenstaande opzet van Account en gedeelde muziek bibliotheek?

Bijdrager
    GT1988

gebruiken jullie dezelfde iTunes account?

Bijdrager
    Ruizeveld

Goed punt, was ik vergeten te melden. Antwoord is ja.

Bijdrager
    GT1988

dan is het inderdaad raar.. ik weet niet om hoeveel apps het gaat maar kan ze ze niet gewoon op haar iphone opnieuw gratis downloaden en vervolgens terug synchroniseren?

Bijdrager
    Ruizeveld

Ik zal, voor ik verder commentaar geef, vanavond eerst checken of account niet omgesprongen is naar die van mij. Zit helaas niet achter mjn Mac vandaag… Ik kom er op terug.

Bijdrager
    Ruizeveld

Yep, net getest; account staat op haar naam.

Bijdrager
    Ruizeveld

Zo wat ik op het internet lees zijn de meeste mensen blij dat ze 2 iPhones met dezelfde apps kunnen syncen. Maakt ze kennelijk niet uit dat ze de gebruiker specifieke content (passwords en andere gebruikersinstellingen) dan kwijt zijn op een van de iPhones.

Ben ik nu echt de enige die 2 iPhones op een iTunes account wil synchroniseren? Ik vond al dat het zo goed ging; ieder kan zijn selectie uit muziek en foto’s maken. Alleen de apps…. de apps worden helemaal overschreven…

Anyone?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.