15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr Cr00b

Tweede hands Cinema Display. Waar op letten?

Beste allen,

Ik ben op zoek naar een tweede hands Cinema Display van Apple. Ik ben opzoek naar het oude model om aantelsuiten op een 17″ macbook pro uit 2009. Dit zal met Minidisplay moeten.

Ik doe geen oproep hier, maar de vraag is meer, waar moet ik op letten met gebruikssporen.

Dodepixels,krassen snap ik, maar zijn er nog andere punten uit jullie ervaring?

Groet!

Bijdrager
    AppleStef

Is het een alu Cinema Display dat je wil kopen? Of een later model?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Mocht het om deze generatie gaan.. Pas op voor de bekende “roze” waas. Snel te herkennen wanneer je een volledig witte afbeelding fullscreen bekijkt.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

@Dr. Maddox Hoeveel zou die van jouw link nog ongeveer waard zijn in goede staat? Ik ken namelijk een vriend die hem voor €300 aan mij wil verkopen:)

volgens mij 23″

Bijdrager
    AppleStef

@JeroenJK,… Lijkt mij geen slechte prijs, ik heb € 250,- voor de mijne betaald (20″).

Bijdrager
    verwijderd-profiel

@AppleStef oke, ik zal er nog even over nadenken, mijn MBP was al duur genoeg;)
    Hij wil hem namelijk ook pas verkopen als hij een nieuwe Apple Thunderbold Display heeft (ook prachtig zo’n Thunderbold Display :))

Bijdrager
    Mich

ook prachtig zo’n Thunderbold Display

en ook prachtig prijskaartje jammer genoeg…

Bijdrager
    segher

Bijdrager
    verwijderd-profiel
    alpaca op 07 mei 2012

ook prachtig zo\’n Thunderbold Display

en ook prachtig prijskaartje jammer genoeg…

Inderdaad, MAAR: Het IS en BLIJFT Apple he;)

//EDIT hebben ze dit ook al???

En niet alleen big Thunderbolt displays

Bijdrager
    Mr Cr00b

Oh fijn, jullie reacties! roze waas zal ik opletten, alvast even witte afbeelding scoren voor de test daar. het gaat om een A1082 model. Ik kan niet goed zien welke dit is. Weten jullie dat?

bedankt zover!

Bijdrager
    Dr. Maddox
    Bijdrager
    Mr Cr00b

Is dat ook het model met de roze waas? Voor de beschadigingen kijk ik terplekke, maar 125€ een goede prijs?

Bijdrager
    taxandria

Je hoeft niet zo heel moeilijk te doen he, (witte afbeeldingen meenemen.)

Je kunt ook gewoon een printscreen maken van een klein stukkie wit en die fullscreen bekijken.
    Anders ook zon geklooi met usb of mail ofzo

CMD+SHIFT+4

Bijdrager
    verwijderd-profiel

En anders heb ik hier een prachtige afbeelding voor je om het mee te testen:lol:

Bijdrager
    Dr. Maddox

@ Mr Cr00b – Dat is inderdaad die beruchte generatie. Tenminste, als je van dat model de eerste productie krijgt. Bij latere producties is het als het goed is verholpen..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.