3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    SwayZ

twee vraagjes, 1: ipod syncen met agenda en 2: vensters

Ben net op mac overgeschakeld maar ik heb al jaren een ipod mini. Vroeg mij al lang af hoe ik die agenda van de ipod kan gebruiken maar nooit echt werk van gemaakt. Nu mijn mac hier staat te blinken ben ik er zeker van dat dit moet gaan. Weet er iemand hoe?

Tweede vraag: Erg handig zo met die vierde (of derde) muisknop zo al je open bladen laten zien en dan één kiezen maar kan ik ook automatisch twee vensters naast elkaar laten werken? Ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel.

Bijdrager
    puntKoen

Gefeliciteerd met je switch! Agenda’s beheer je met iCal. In iTunes kun je bij agenda’s aangeven welke agenda’s (dus soorten afspraken) je wilt synchroniseren.

Ik denk dat ik je tweede vraag begrijp, maar ik weet er geen andere oplossing op dan de vensters handmatig naast elkaar zetten en op de juiste grootte slepen.

Bijdrager
    ottovds

1ste vraag: je ical agenda gewoon laten syncen via de ipod opties in itunes; Dit gebeurd steeds automatisch als je de volgende keer je ipod aankoppeld, en itunes opent.

2de vraag: Je kan de mighty mouse instellen via de muis en toetsenbord instellingen. Daar kan je de functie van de knopjes instellen.

Je kan via expose maken dat:
    – al de vensters die open staan netjes naast elkaar komen, om er dan één te selecteren.
    – al de vensters van het programma waar je mee bezig bent, en die open staan dit doen.
    – alle vensters (ook de geminimaliseerde/ inactieve) dit doen.

Via exposé kan je ook zo’n functies instellen, die dan via je F-toetsen bovenaan werken (dit is ook al).

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.