7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    vincenty

twee .mkv bestanden samenvoegen tot één bestand.

Hoi,

Heb een DVD geript waarop een film in twee delen staat.
    Heb nu dus twee .mkv bestanden.

Hoe kan ik deze samenvoegen tot één bestand?

alvast bedankt,

Vincent

Bijdrager
    hugo123

dit probleem heb ik ook maar dan met een video_ts map! Ik zie title 1 en title 2, een dvd speler speelt dit zonder problemen na elkaar af, maar de dvd speler op mac niet, en dan moet ik zelf de title veranderen, en ook handbrake kan het niet naar 1 bestand converteren… Hoe moet dit?

Bijdrager
    Don Camillo

Een mogelijke oplossing voor het probleem van Hugo123 is door de video_TS in een lege map te zetten. En vervolgens die map de naam te geven die eindigt op .dvdmedia

Als het goed is zal de dvd-speler op je Mac het nu zien als een gewone dvd.

Bijdrager
    Sascha

Hugo, je moet de VIDEO_TS map slepen op het icoon van Dvd Speler. En je moet ook deze map aanduiden in Handbrake in plaats van elk bestand daaruit apart.

Bijdrager
    hugo123

@sascha dat doe ik ook! en dan herkent handbrake wel de verschillende title’s maar niet die 2 als 1 geheel!

Bijdrager
    roelpol

Mogelijke oplossing voor vincenty:

Ik veronderstel dat je nog wel ergens een kopietje hebt staan van Quicktime Player 7. Open gewoon die 2 mkv’s met QT7 (Perian ook geïnstalleerd), en kopieer en plak de 2 e film achter de eerste. Exporteer dan het geheel.

Bijdrager
    Yannes

http://jonthn.free.fr/MKVtoolnix/Mkvtoolnix-4.4.0_2010-11-02-6315.dmg

1 .mkv toevoegen en dan de andere via “Append” toevoegen. Dan muxen en dan komt er 1 .mkv bestand uit.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.