3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    sedikit

Twee maal dezelfde sleutelhangertoegang

Zojuist ontdekte bij toeval ik dat ik in Hulpprogramma’s twee maal dezelfde Sleutelhangertoegang heb staan. Een tijd geleden de Leopard geherinstalleerd, met behoud van archieven. Ik vermoed dat het daar iets mee te maken zou kunnen hebben.
    De beide Sleutelhangertoegangen bevatten exact dezelfde gegevens. Ik heb er eerlijk gezegd geen last van, maar dat zou waarschijnlijk wèl zo kunnen zijn, als ik ergens een nieuw wachtwoord in moet vullen.
    Mijn vraag: kan ik straffeloos één van de twee weggooien?
    Alvast mijn dank!

Bijdrager
    Pieterr
    sedikit op 01 maart 2011

Mijn vraag: kan ik straffeloos één van de twee weggooien?

Aangezien je vast een goede (Time Machine) backup hebt, is het antwoord daarop een volmondig JA.:lol:

Aan de andere kant, wat win je met het opruimen van die paar kilobytes? Ik zou ze lekker laten staan.

Bijdrager
    sedikit

Pieterr!
    Bedankt. Ik heb inderdaad een goede Time Machine -, en zelfs een SuperDuper backup. Zat me net te bedenken: kan het natuurlijk ook uitproberen, door er één een lange tijd in de prullenmand te zetten, en dan afwachten of er iets gebeurt.
    Edit, 12 uur later: ik heb de oudste Sleutelhanger gedelete (wel eerst even op een USB-stick gezet}. Tot nu toe geen enkel probleem ondervonden. Lijkt opgelost.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.