12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Macgebruiker28

Twee keer Word na installatie Office

Hallo,

Ik ervaar na het installeren van Office:mac (Home & Business) ineens het volgende probleem. Ik heb naast Excel en Powerpoint twee keer Word in mijn menu staan. Ik kan nergens een oplossing voor dit vreemde probleem vinden.
    Na de installatie heb ik wel meteen een update moeten doen, wellicht dat dit hiermee te maken heeft. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    SunKeeper

Menu? Welk menu? Launchpad?

Heb je Mac OS X Lion op je Mac?

Bijdrager
    Haike

Is het dan ook nodig om maar gelijk 2 topic’s erover aan te maken?

Bijdrager
    Macgebruiker28

Ja, op mn Launchpad, en geen Lion…

Bijdrager
    Macgebruiker28

Rectificatie, wel OSX Lion, standaard geïnstalleerd staat er wel. Net nieuwe Mac gekocht, maar geen Lion aangeschaft!

Bijdrager
    Hansi2124

Dubbel.

Bijdrager
    SunKeeper

Echt wel, ook als het er bij geleverd is schaf je het aan, in licentie. Om precies te zijn.:razz:

Probeer het programma wat hier beschreven staat eens uit.

Als je het daar in de lijst ook twee keer ziet staan, (Word) kun je er eentje uitvinken, en op ”Apply” klikken.

Klaar!

Bijdrager
    Macgebruiker28

Thanks, vet handig. Maar wat ik nog wel graag wil weten, hoe komt het daar twee keer te staan in the first place??

Bijdrager
    SunKeeper

Dat is dan weer een stuk lastiger. Ik denk dat het gewoon een bug is, Lion is nog relatief jong (half jaar oud).

We zijn ook nog maar aan de 3de versie op dit moment. (10.7.0, 10.7.1, 10.7.2)
    Ik heb al wel vaker dit probleem gezien, dus je bent niet de enige.

Bijdrager
    Macgebruiker28

Heb dit probleem alleen nergens kunnen vinden. Maar de laatste update 10.7.2 heb ik net gedaan, dus dat zou kunnen kloppen. Thnks!

Bijdrager
    Macgebruiker28

Ohja, one more thing. Heeft het geen effect op de word documenten. Dat ze daarna niet meer geopend kunnen worden misschien? Andere risico’s?

Bijdrager
    SunKeeper

Kun je ze nu nog openen?

Zo ja, niets aan de hand. Zo nee, plaats het vinkje weer waar je het hebt weggehaald.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.