3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    jac00088

Twee HP schermen aansluiten via Thunderbold

Ik wil graag twee HP beeldschermen aansluiten via Thunderbold op mijn MacBook Air 2012. Is hier een oplossing voor? Ik werk nu met een Thunderbold aansluiting en een USB aansluiting. Maar de aansluiting via USB is te traag en valt regelmatig uit.

Bijdrager
    TheBigZ

Nee. Doorlussen van meerdere Thunderbolt schermen gaat alleen met Thunderbolt schermen (ATD).

Bijdrager
    iep

De thunderbolt poort op de Macs is eigenlijk 2 in 1: mini DisplayPort zoals vroeger en thunderbolt. Met beide kun je in theorie doorlussen maar dat gaat in de praktijk vaak niet omdat de schermen geen extra poort hebben waarmee dat kan (je kunt dus het ene scherm niet op het andere aansluiten). Je HP schermen hebben dit probleem neem ik aan gezien het gebruik van dat usb blokje. Er zijn echter meerdere oplossingen: zoals je nu doet met het usb blokje, de aanschaf van 2 Apple Thunderbolt schermen (of andere schermen waarmee je door kunt lussen) of de aanschaf van een handig product van Matrox: de dualhead2go. Waarschijnlijk is voor jou dat laatste het meest interessant maar goedkoop zal het niet zijn. Het is wel goedkoper dan nieuwe schermen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.