5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    floor

Twee adresboeken synchroniseren

Ik wil graag mijn iPhone én die van mijn vriendin synchroniseren op 1 account. Scheidt iTunes de verschillen contacten automatisch in het adresboek of komen deze dan door elkaar heen te staan?

Of heeft iemand een betere oplossing? Alvast bedankt!

Bijdrager
    Oppie

Ze komen dan allemaal in ‘Alles’ te staan, lijkt me. Kun je weer groepen aanmaken met de gewenste adressen, en deze laten synchroniseren met de iPhone’s.

Of je scheidt de boel helemaal door met meerdere accounts op je Mac te werken.

Bijdrager
    floor

Ja, ik vind het compleet scheiden niet ideaal, omdat we wel muziek en dergelijke in 1 bieb hebben.

Maar in principe wordt het dus een warrige lijst? Of geef je aan dat je binnen het adresboek groepen maakt, en alleen een bepaalde groep selecteert om te synchroniseren met de iPhone?

Bijdrager
    Oppie
    ”floor”

Of geef je aan dat je binnen het adresboek groepen maakt, en alleen een bepaalde groep selecteert om te synchroniseren met de iPhone?

Ja, dat is wat ik bedoel: je maakt een groep ‘Floor’ een een groep ‘Vriendin’. Die kun je met de juiste foon syncen. Het meerwerk zit er in dat je een nieuw geïmporteerd adres in Adresboek ook even in de juiste groep moet gooien…

Bijdrager
    floor

Top! Bedankt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.