8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    J-peters

#TVOS probleem updaten Trails Frontier

Hallo, als ik Trails Frontier start op mijn Apple TV, krijg ik een scherm dat zegt update beschikbaar. Je kunt het niet negeren, dus daar klik ik dan op, en vervolgens ga je naar de Apple store, om dezelfde game te kunnen laden. Nergens een update beschikbaar. Kortom ik kan de game momenteel niet spelen. Iemand een idee?

ps. verwijderen van de huidige game lukt ook niet.

Moderator
    Night

Hier staan de stappen om een app te verwijderen van de Apple TV.  Welke stappen heb jij gevolgd om de game te verwijderen?

Bijdrager
    J-peters

<p class=”cite”>Night op 16 maart 2019 om 15:15</p>
    Hier staan de stappen om een app te verwijderen van de Apple TV.  Welke stappen heb jij gevolgd om de game te verwijderen?

De game verwijderen levert het volgende op; je kunt het eerste level oopnieuw spelen, totdat er weer die update knop komt, en dan begint alles weer overnieuw. Het verwijderen heeft mij dus niet verder geholpen. Maar bedankt voor je reactie en het meedenken.

Moderator
    Night

Kan het zijn dat het een trial is? Of iets met in-app aankopen om volgende levels te kunnen spelen?

Neem anders even contact op met de support-afdeling van Ubisoft…

Bijdrager
    J-peters

<p class=”cite”>Night op 18 maart 2019 om 20:05</p>
    Kan het zijn dat het een trial is? Of iets met in-app aankopen om volgende levels te kunnen spelen?

Neem anders even contact op met de support-afdeling van Ubisoft…

Bedankt voor het meedenken, maar je ziet in de Apple TV Store ook dat er ‘ in app aankopen’ bij staat. Alleen kun je die extra aankopen nergens vinden. En DAT is mijn punt. Intussen bij de fabrikant gemeld, en ze gaan het onderzoeken. Ik zal je, als je dat op prijs stelt, op de hoogte houden.

Moderator
    Night

Graag. Doe dat dan wel in dit topic, zodat ook andere gebruikers met eenzelfde probleem alle info centraal hebben. 👍

Bijdrager
    J-peters

Reactie van de Ubisoft klanten service:

Je uitleg is duidelijk. Ons team heeft kunnen vaststellen dat dit probleem zich bij verschillende gebruikers voordoet, en onderzoekt het momenteel. Jammer genoeg kan ik je geen onmiddellijke oplossing aanbieden, maar we proberen dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen!

Ze zijn er dus druk mee. Ter informatie.

Moderator
    Night

Nou mooi toch? Nu maar afwachten….

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.