One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » Apple TV » tvos 11.2 geinstalleerd maar geen match frame rate optie

tvos 11.2 geinstalleerd maar geen match frame rate optie

Profielfoto van Arjan110

Arjan110 op 05 december 2017 #

Gisteren tvos 11.2 geinstalleerd. Maar vervolgens zie ik geen “match frame rate” optie bij de video instellingen.

Aangezien ik geen versterker met hdmi instellingen heb, gaat de hdmi kabel rechtstreeks naar de tv.
Kan het daarmee te maken dat ik deze optie niet beschikbaar heb?

Profielfoto van Marcel

Marcel op 06 december 2017 #

Heb je wel een Apple TV 4K of ATV 4e generatie anders werkt dit niet en krijg je het ook niet te zien. Heeft niets te maken met versterker maar met deze instelling

Ga naar de Instellingen-app.
Kies voor Video en audio > Maak content passend.
Je vindt nu twee opties: Maak dynamisch bereik passend en Maak beeldsnelheid passend. Je kunt elke instelling los van elkaar aan- of uitzetten. Hierdoor wordt automatisch de juiste HDR-instelling en frame rate gekozen op basis van de getoonde inhoud.

Profielfoto van Q-collective

Q-collective op 06 december 2017 #

Marcel op 06 december 2017

Heb je wel een Apple TV 4K of ATV 4e generatie…

Euh, tvOS 11.2 is enkel beschikbaar voor deze apparaten. De laatste versie voor AppleTV 3 is 7.2.2

Profielfoto van erwinde

erwinde op 06 december 2017 #

Ik kan bevestigen dat het in ieder geval goed werkt met een ATV4K direct aan een Panasonic TV. Ik laat hem altijd upscalen naar 4K maar met de originele frame rate.

Over dit topic

Gestart op 05 december 2017 door Arjan110

Laatste reactie door erwinde

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?