8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    roosenton2

TV , soundbar en internet radio

Hallo
    We willen een nieuwe TV kopen met een soundbar eronder.Maar dan hebben we nog geen radio .Nu zit ik te denkenOF via TV radio ontvangen en aan de soundbar “hangen” Voordeel (denk ik toch) gaat niet van mijn maandelijkse downloadhoeveelheid af vanwege ontvangst door TV
    Nadeel TV moet steeds aan staan……
    Of via het internet binnenhalen en dan naar de bar streamen nadeel gaat van download hoeveelheid af en ik heb er TOTAAL GEEN verstand van.Waar moet ik als ik het zo zou willen doen op letten bij aankoop soundbar (moet ik dan een Apple TV box kopen bijv????
    Graag jullie hulp/advies

Bijdrager
    KarelWillem

…download hoeveelheid …

Waar vind je nog een Internetprovider die een download limiet heeft?!

Vrijwel overal heb je toch gewoon “Fair Use Policy”?
    Wat in de praktijk gewoon ‘onbeperkt’ is, als je niet helemaal doorslaat.

Bijdrager
    roosenton2

https://www.teufelaudio.nl/soundbars/cinebar-52-thx-streaming-p14661.html
    wie wil hier eens naar kijken…..zou je die er “gewoon” bij kunnen zetten en die zou dan via WIFI de internetradio op kunnen pikken?????

Bijdrager
    Baco66

@roosenton2
    Zelf sinds enige maandan in het bezit van een Denon Heos Soundbar (bedraad of wifi in je netwerk) via de app te bedienen en met internet radio.
    Ik ben zeer tevreden ?

Bijdrager
    roosenton2

weet je Baco66.We hebben ooit eens een dure radio/DVD combi van Denon gekocht en NET na de garantie ging er iets kapot (toendertijd op internet gezocht en velen hadden hetzelfde probleem) en zoiets flikt een merk bij mij EEN keer en dan koop ik NOOIT meer wat dan ook van dat merk
    Ook met Samsung hadden we zo’n belevenis…..dus da merk komt er ook niet meer in…….
    Beide merken zullen er niet van wakker liggen, dat begrijp ik, maar als er nu eens meerderen zo zouden denken…..