8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    roosenton2

TV , soundbar en internet radio

Hallo
    We willen een nieuwe TV kopen met een soundbar eronder.Maar dan hebben we nog geen radio .Nu zit ik te denkenOF via TV radio ontvangen en aan de soundbar “hangen” Voordeel (denk ik toch) gaat niet van mijn maandelijkse downloadhoeveelheid af vanwege ontvangst door TV
    Nadeel TV moet steeds aan staan……
    Of via het internet binnenhalen en dan naar de bar streamen nadeel gaat van download hoeveelheid af en ik heb er TOTAAL GEEN verstand van.Waar moet ik als ik het zo zou willen doen op letten bij aankoop soundbar (moet ik dan een Apple TV box kopen bijv????
    Graag jullie hulp/advies

Bijdrager
    KarelWillem

…download hoeveelheid …

Waar vind je nog een Internetprovider die een download limiet heeft?!

Vrijwel overal heb je toch gewoon “Fair Use Policy”?
    Wat in de praktijk gewoon ‘onbeperkt’ is, als je niet helemaal doorslaat.

Bijdrager
    roosenton2

https://www.teufelaudio.nl/soundbars/cinebar-52-thx-streaming-p14661.html
    wie wil hier eens naar kijken…..zou je die er “gewoon” bij kunnen zetten en die zou dan via WIFI de internetradio op kunnen pikken?????

Bijdrager
    Baco66

@roosenton2
    Zelf sinds enige maandan in het bezit van een Denon Heos Soundbar (bedraad of wifi in je netwerk) via de app te bedienen en met internet radio.
    Ik ben zeer tevreden ?

Bijdrager
    roosenton2

weet je Baco66.We hebben ooit eens een dure radio/DVD combi van Denon gekocht en NET na de garantie ging er iets kapot (toendertijd op internet gezocht en velen hadden hetzelfde probleem) en zoiets flikt een merk bij mij EEN keer en dan koop ik NOOIT meer wat dan ook van dat merk
    Ook met Samsung hadden we zo’n belevenis…..dus da merk komt er ook niet meer in…….
    Beide merken zullen er niet van wakker liggen, dat begrijp ik, maar als er nu eens meerderen zo zouden denken…..
    Ik heb die Samsung TV toen eens naar een onafhankelijke reparateur gebracht en die adviseerde SONY TV “omdat ik daar nog heel lang aan onderdelen kan komen mocht er iets zijn…….” dus toen maar op Sony overgestapt en in het verre verleden ook al Sony gehad (nooit gezeik)
    Mijn radiowekker (Sony) ,met een voor die tijd (30 jaar geleden) SUPERMODERN ontwerp ,doet het ook nog steeds……niet te hard roepen ,moet er morgen vroeg uit :-):-)

Bijdrager
    Baco66

Tsja, ik herken je ervaringen in grote lijnen alleen heb ik soortgelijke met Sony.Komt er daarom bij mij niet meer in.
    Ik heb al jaren Denon en ben , met name over het warme geluid te spreken. Nooit enig probleem mee gehad.
    Tv is op dit moment 3x Samsung Smart en bevallen me prima.
    Ik begrijp je gevoel als je alleen maar problemen heb gehad met een bepaald merk.

Ik wens je suc6 met je zoektocht.

Bijdrager
    roosenton2

Ik denk soms dat ze ons allemaal rotzooi in de poten duwen naar het motto”als het maar snel genoeg kapot gaat dan kopen ze wel nieuw”Ik heb een Mercedes ML 350 BLUETEC………..heb (bij wijze van spreken) de laatste paar maanden alleen al voor een NOX-sensor (heeft iets met Bluetec te maken) kunnen gaan werken……..Ben flink aan het sputteren geweest en krijg nu wat terugbetaald……..maar dat verwacht je niet van een auto van ongeveer 100.000 Euro……….(niet nieuw gekocht maar 1,5 jaar oud in Duitsland van Mercedes zelf…..)
    en als je dan doorvraagt en bij patienten die in de autobranche doorvraagt krijg je te horen “bij alle merken is het gezeik met de electronica” Mijn vraag is dan “WAAROM smijten ze het dan op de markt als het niet 100ù OK is?”
    antwoord “ja ze willen allemaal de eerste zijn…3 Maar wij als (stomme consumenten zijn er het slachtoffer van!
    Maar goed
    ik dwaal af
    Wie kan me nog wat over soundbar,internet radio en WIFI vertellen?Funktioneert dat?

Geblokkeerd
    Anoniem

@roosenton2

En al aan Sonos gedacht?
    Dan heb je alles wat je nodig hebt.
    Geluid van tv via de Soundbar en middels de SonosApp heb je ook een radio met alle bekende radiozenders die je maar wilt.

Een goede combinatie is Soundbar + 2x Play 1 en een Sub.
    Kost wat, maar dan heb je ook wat.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.