11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

TV serie info weergave

Ik heb een tv serie vanuit iTunes naar mijn iPad gesynchroniseerd. De info die ik te zien krijg is:

Zoals te zien is kan ik niet zien welk seizoen het is. Ik vroeg me af hoe jullie hier mee omgaan? Is er iets aan te doen? Ik kan de settings in iTunes aanpassen maar dat vind ik niet zo’n mooie oplossing. Iemand andere suggesties?

Moderator
    Poezenbeest

De series staan per seizoen in een map, dus als je een scherm teruggaat, dan zie je welk seizoen het is.

Inactief
    Anoniem

Als ik een scherm terugga zie ik dit:

Hoe zie ik hier welke seizoenen het zijn? Of doe ik iets verkeerd in iTunes?

Bijdrager
    KarelWillem

Door het veld Seizoen in te vullen in iTunes.

Inactief
    Anoniem

Die info staat er volgens mij gewoon:

@KW: misschien ligt het aan mij maar jouw scherm ziet er ook iets anders uit. En dan bedoel ik de bovenkant waar bij jou rechtsboven “TV programma’s – Genre – Onbekeken” staat. Bij mij zie ik in het midden “Films – TV programma’s” staan.

NB Mijn iPad software versie is 3.2.2

Bijdrager
    KarelWillem

Mijn scherm komt uit iTunes.:wink:

Maar ik heb min of meer hetzelfde probleem hoor.
    Op de Apple TV krijg ik ook niet te zien welke groepering ik in iTunes hanteer.

Inactief
    Anoniem

Ik volg je ATV probleem met aandacht.

Maar is op jouw iPad wel het seizoen te zien in het tv afleveringen scherm?

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb speciaal voor jou (ik stream verder altijd alles naar de iPad) vijf afleveringen uit diverse seizoenen geplaatst.

En mijn scherm ziet er hetzelfde uit als die van jou.

Geen seizoens-vermelding dus.

Bijdrager
    BasiX

Je zou het kunnen oplossen door de afleveringen een cover mee te geven van bijvoorbeeld de DVD boxen per seizoen.

Bijdrager
    KarelWillem

We zien liever* dat er gewoon gebruikt wordt gemaakt van zaken die je op de daarvoor bedoelde plekke invult.

:lol:

* http://www.onemorething.nl/community/topic/groepering-films-op-apple-tv-2-hoe?replies=1#post-2096731

Inactief
    Anoniem

@KW: bedankt voor de moeite.

@BasiX
    : bedankt voor de tip maar ik vind dat de weergave op de iPad onvoldoende is. Het lijkt me toch dat de info die in iTunes staat gewoon weergegeven moet kunnen worden door de iPad en dat ik geen workaround hiervoor zou hoeven te gebruiken.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.