10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Paulkwee

TV (RTL4,Veronica of meer) kijken op een 27" 2011 intel iMac

Hey allemaal!

Ik vroeg mij of het mogelijk was om TV te kijken op mijn iMac 2011. Het hoeven niet veel zenders te zijn, bijvoorbeeld RTL4 is al goed. En ik hou ook wel van een hoge beeldkwaliteit.

Ik heb internet en tv van UPC kan daar misschien iets mee of is er iets anders?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    sanomi78

Bedoel je dat je je kabel van UPC aan je iMac wil koppelen en daar TV op wil kijken? Dan kan dat, bijvoorbeeld met een http://www.elgato.com/elgato/int/mainmenu/products/tuner/hybrid08/product1.en.html

Bijdrager
    Paulkwee

Nee niet, echt want volgens mij gaat dat lastig bij ons in huis. Ik bedoel mee dat iets zoals ziggo volgens mij, want die hebben dan iets dat als je bij hun een abonnement hebt dat je dan via aan link ook tv kan kijken op je pc. Maar daarom zei ik dus dat ik upc had.

Ben benieuwd naar anderen/meerdere oplossingen.

Bijdrager
    sanomi78
    Bijdrager
    Paulkwee

Nice, thanks. Ga het even uitzoeken. Toch jammer dat er geen rtl4 en/of veronica op is.

EDIT: “Live TV is op dit moment helaas niet beschikbaar voor Mac OS.” AAAAAAHHH!!!!

Moderator
    unSOUND

Op digitaal gebied is er alleen een oplossing in combinatie met Digitenne…

Bijdrager
    Paulkwee

oh dat is wel jammer. helaas dan maar.
    Maar blijft toch hopen dat iemand met een hemelend antwoord komt die mij super blij maakt!!:)

Bijdrager
    IBram15

Er was toch ook een kastje die je aan je mac zette, waarin je een c+ kaart (of hoe die dingen mogen heten) stopt. Ik las het ergens, maar weet niet meer hoe het heet.

Moderator
    unSOUND

Dat is dus die oplossing die ik eerder noemde, maar die is enkel voor Digitenne.

Daar heb je de EyeTV 410 in combinatie met een CI module, of een EyeTV One met ingebouwde smartcard.

Bijdrager
    Silvester

Is het mogelijk om de 2011 iMac d.m.v. een coax kabel aan te sluiten op een digitale decoder van ziggo?
    En dan gewoon naar de kanalen van ziggo te kijken via mijn iMac?
    Zonder dat het osx lion wordt opgestart, dus alleen als scherm gebruiken?
    Of is er misschien een andere oplossing dat ik gebruik kan maken van de ziggo decoder?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.