6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    floortje1973

Tv Programma's sorteren

Ik ben een aantal TV series in mijn iTunes aan het zetten. Dit gaat perfect met RoadMovie, waarin ik ook nog subtitles kan toevoegen.. Alles wel, de series worden geconverteerd naar .mov, werken perfect.

Maar.. Een aantal afleveringen worden in een “nieuwe” tv serie geplaatst. Waardoor ik moet gaan switchen tussen 2 series, ik wil graag alles van seizoen 1 in 1 Serie zetten.

Ik heb geen idee waar dit aan ligt, elke aflevering exporteer ik op dezelfde manier. Geprobeerd dezelfde aflevering 2x te converteren maar ook dat schijnt niet te helpen. Als ik “Toon in Finder” doe dan staan ze wel allemaal onder 1 map?!

Iemand een idee hoe ik dit in 1 serie krijg?

Bijdrager
    KarelWillem

Alle afleveringen selecteren in iTunes > appeltje-i > gegevens gelijktrekken.

Bijdrager
    floortje1973

Fantastisch! Dat is de truc..

Bedankt!

Bijdrager
    KarelWillem

Graag gedaan.

Bijdrager
    chonazz

Als je het helemaal goed wil doen met je even naar VideoDrive kijken, prachtig programma om al je films en tv series te taggen. Je selecteert ze gewoon allemaal (tot 20 afleveringen of films te gelijk) in iTunes, klikt op tag en VideoDrive haalt de info uit IMDB en zet er zelf de korte inhoud, acteurs, afbeelding… bij. Hij zet ze ook gelijk juist in iTunes (Films bij films en Tv Series bij Tv Series). Het programma is eigenlijk gemaakt om bestanden om te zetten naar een ander formaat, en daar moet je dus voor betalen. Maar de tag functie werkt gratis.
    Mijn iTunes library heeft er nooit zo netjes uitgezien.
    http://www.aroona.net/VideoDrive/Home.html

Jonas

Bijdrager
    floortje1973

@chonazz Ik ga er eens naar kijken.. iTunes kan altijd netter :sarcastic: Gelukkig staan mijn series en films al in de juiste tabs. Dus dat is het probleem niet. Bedankt voor de tip!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.