3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    lotpieters

Tv-programma's op de iPod classic zetten

Hallo iedereen,

ik heb een probleempje en ik hoop dat één van jullie me verder kan helpen.
    Ik heb een iPod Classic en ik wil er graag tv-programma’s opzetten, maar dit lukt echter niet. Ik convert het programma naar de juiste grootte (MPEG-4) sleep hem daarna naar het kopje tv-programma’s. Daar komen ze dan ook te staan, ik kan ze dan ook bekijken geen enkel probleem tot dusver. Alleen dan sluit ik mijn iPod aan op mijn laptop en laat hem synchroniseren en dan zet hij die tv-programma’s er niet op. Net of hij ze niet “ziet”. Muziek gaat allemaal prima. In dat scherm van je iPod (op je pc, dat je kan aanvinken wat je wilt synchroniseren) staat tv-programma’s gewoon aangevinkt. Dus dat is het niet, hij geeft zelfs daar ook aan het aantal bestanden.

Ik begrijp er echt helemaal niets van waarom hij dit niet doet. Heb ook al een andere grootte geprobeerd (MOV bijvoorbeeld, maar ook dit werkt niet).

Ik hoop echt dat iemand de oplossing weet, want dit is gewoon frusterend ;P.

Bijdrager
    Maverick9898

Wat voor converteer programma gebruik je? Het is namelijk niet per sé het format van de file, maar ook alle troep eromheen (bitrate en allemaal dingen die maar een paar mensen begrijpen).

Het irritante is namelijk dat het niet per definitie zo is dat als hij in iTunes afspeelt, hij ook op je iPod (of wat voor device dan ook) afspeelt. iTunes speelt verreweg meer af dan je iPod en dus werkt dat niet altijd.

Bijdrager
    TRV
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.