9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    knippie

TV programma's in iTunes

In iTunes heb ik in TV programma’s een aantal serie’s staan, maar iedere keer als ik een aflevering in een serie heb bekeken en daarna nog een deel wil zien dan kom ik nooit terug in de serie waarin ik zat te kijken, maar altijd in een andere!!
    Iemand enig idee waarom dit gebeurd?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

In welke weergave staat iTunes? Als je bijvoorbeeld op „Onlangs toegevoegd” sorteert zou dat goed kunnen, lijkt me, maar als je op programma sorteert lijkt me dat het niet zou moeten gebeuren.

Bijdrager
    knippie

In TV programma’s, genre, science – Fiction maar, het maakt niet uit in welk genre ik zit het gebeurd in alle genres.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Heb je een lijn kunnen ontdekken in wat er als volgende programma getoond wordt? Als de titel ervan bijvoorbeeld (ik noem maar wat) alfabetisch na de titel van het vorige programma komt, zou het kunnen dat ze om één of andere reden op alfabet afgespeeld worden in plaats van per serie.

(Trouwens hoort „gebeurd,” allebei de keren dat je het hierboven gebruikt hebt, met een t aan het einde te zijn in plaats van een d:) )

Bijdrager
    knippie

Leuk bedacht, maar wat schiet ik daar mee op. Ik wil gewoon terug naar wat ik het laatst aangeklikt hebt.
    ps
    Heb jij er geen last van? Of ben ik de enige.

Moderator
    Night

Volgens internet moet je een smart playlist aanmaken en van daaruit kijken. Dan zou je wel automatisch naar de volgende episode binnen één serie moeten gaan. (hearsay)

Bijdrager
    knippie

Het is toch vreemd waarom je niet terugval in de serie die je zit te bekijken. Kun je mij die link sturen?

Bijdrager
    knippie

Jakko, Je hebt wel begrepen wat ik bedoelT ook zonder T hoop ik.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    knip0020 op 22 juni 2017

Leuk bedacht, maar wat schiet ik daar mee op.

Daa schiet je niet onmiddellijk wat mee op, maar dit is wat we noemen het stellen van een diagnose. Dat betekent dat je kijkt wat er precies gebeurt zodat je hopelijk kunt bepalen wat er aan de hand is, en op die manier tot een oplossing kunt komen. Je gaat toch ook niet naar de dokter en zegt: „Dokter, m’n enkel doet zeer,” om dan van de dokter te verwachten dat die zonder verder vragen te stellen, aan je enkel te voelen, enz. aankomt met een oplossing die de pijn wegneemt?

knip0020 op 22 juni 2017

Heb jij er geen last van? Of ben ik de enige.

Ik heb het niet geprobeerd, ik probeer nuttige informatie uit jou los te krijgen en tegelijk je ook wat vaardigheden in probleemoplossing aan te leren:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.