11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    freshface

TV op mac

Hey,

Heeft er al iemand ervaring met Miglia Evolution TV.
    link: http://www.miglia.com/products/video/evolutiontv/index.html
    of andere tv ontvangers met hardware versnelling in diezelfde prijsklasse (+- 250 euro)

Bijdrager
    DEform

Ziet er wel een leuk apparaat uit.
    Ik ben mijn iMac G5 aant verkopen, en dan koop ik een Mini, maar
    eerst wou ik er zo’n eyeTV 610 op aansluiten, en dan digitale tv via
    Interlectra, maar deze ziet er ook leuk uit!

Jammer dat het usb is, en geen smartcard lezer heeft…

Bijdrager
    AdriaanB

NEE, niet doen!!!!

Ik heb ook producten van miglia, en die werken helemaal niet, terwijl ze zeggen van wel!!!

het verbaast me dat dit het dan wel doet!

Bijdrager
    freshface
    ”pietsnot”

NEE, niet doen!!!!

Ik heb ook producten van miglia, en die werken helemaal niet, terwijl ze zeggen van wel!!!

het verbaast me dat dit het dan wel doet!

Wat werkt er dan niet?
    En onder welk systeem.

Bijdrager
    Remon

Ik denk dat het best wel goed is. Het merk voor tv op de mac
    is volgens mij toch wel elgato en op de site van elgato wordt
    er ook hardware van andere fabrikanten getoont waaronder
    ook miglia. Ze werken dus denk ik ook met de elgato software
    en die is naar mij zeggen wel redelijk (er kunnen nog wat
    verbeteringen komen) maar volgens mij is het wel een aardige.

Geblokkeerd
    Anoniem

Als ik Lucas, Koen en Jand David van One more thing… mag geloven (en dat doe ik) kan je het beste de Elgato eyeTV gebruiken. Deze word ook verkocht in Apple’s eigen online store dus hij zal waarschijnlijk werken.

Bijdrager
    archivaris

Ik heb ervaring met de evolutionTV en de Elgato producten.
    Het liefst gebruik ik de evolutionTV die levert technisch een betere performance. Softwarematig is het Elgato programma beter. Gelukkig ondersteunt de Elgato software ook de Miglia EvolutionTV. Samen vormen ze een perfecte combinatie. Perfect omdat de EvolutionTV hardwarematig comprimeerd in mpeg 2 en 4, divx en nog een paar formaten welke Elgato niet ondersteund.
    Ik heb een topfield satelliet onvanger aangesloten via de s-video aansluiting en een VHF/UHF hark op de tuner en kan zo schakelen tussen de landzenders en de FTA satelliet relaisstations.

Bijdrager
    djrednas
    ”archivaris”

Ik heb ervaring met de evolutionTV en de Elgato producten.
    Het liefst gebruik ik de evolutionTV die levert technisch een betere performance … hardwarematig comprimeerd in mpeg 2 en 4, divx

Vind ik het belangrijkste voordeel die hardwarematige ondersteuning. Bovendien kan je je digitale televisie ontvanger aansluiten op de S-Video ingang. Wil je dus binnenkort overschakelen naar digitale TV blijf je safe zitten.

Bijdrager
    Geveke

Ik heb voor een EyeTV 200 gekozen, omdat die via FireWire werkt. Hoewel USB 2 op papier een hogere doorvoersnelheid heeft, is die in de praktijk niet constant. Als je dus een film van twee uur opneemt, is de kans op ‘dropped frames’ veel groter. Ook de software van EyeTV is veel beter: het pakket van Miglia kan niet editen (om bv. de reclame eruit te knippen). Hiervoor vertrouwt Miglia op export naar iMovie. Het resultaat is dat je uren moet wachten op conversie tussen de verschillende bestandsformaten.
    De EyeTV software in combinatie met de EvolutionTV brengt het prijsverschil terug tot zo’n 30 euro (EyeTV 2 kost tot 31 maart 49 dollar via http://www.elgato.com , daarna kost de combinatie ongeveer hetzelfde als een compleet EyeTV pakket).
    Ook de EyeTV 200 heeft een S-Video ingang en een composiet ingang, dus het is geen probleem om een satelliet-ontvanger en een video-recorder aan te sluiten.

Bijdrager
    arneblk

Dit ben ik van plan:

De upc decoder aansluiten op een eyetv 610 en die vervolgens weer doorlinken naar een mac mini.
    Kan dit ?
    Of is het op een slimmere manier aan te sluiten.
    Graag jullie reactie.

Bijdrager
    Elation

Iemand ook ervaring met de TvMini van Miglia, bij mij gaat het alleem om tv te kijken op mn Powerbook.
    http://www.miglia.com/products/video/tvmini/index.html

Is dit prodcut aan te raden?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.