8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Bert_9999

tv op imac

Hallo,

Ik zou graag mijn digicorder van telenet aansluiten op mijn 24″ imac (imac als beeldscherm is dus geen optie). Is hier een mogelijkheid toe ?

ik heb nog een plextor kabel die videocassetes kon digitaliseren (geel/wit/rood naar usb). Zou deze kabel ook omgekeerd werken? Of zijn er nog andere mogelijkheden? Het mag ook een programma zijn dat op windows draait…

Alvast bedankt,

Bert

Bijdrager
    brandrob

Is eyetv misschien een optie?

Bijdrager
    Bert_9999

eye tv heeft enkel een coax input geen hdmi of scart ….

Bijdrager
    brandrob

Wil je per sé die digicorder gebruiken? De eyetv kan namelijk de meeste dingen die een DVR ook kan. Ik weet alleen niet of telenet codering toepast op het netwerk, want dat zou nog wel eens problemen kunnen opleveren.

Bijdrager
    1984
    Bijdrager
    Bert_9999

Mijn signaal zonder digicorder is echt niet om aan te zien. Digicorder versterkt dat signaal, versterkt een eyetv dat signaal ook ?

Bijdrager
    Bert_9999

bestaat er geen converter hdmi to usb ?

Bijdrager
    Fietsbel

Ik heb eyetv gekocht met hetzelfde doel, maar dat werkt dus niet want signaal versleuteld – in mijn geval bij VOO in Brussel. Zo’n kastje dat je van zo’n bedrijf krijgt is voornamelijk bedoeld om je van je centen af te helpen, ze hopen dat je dan steeds naar betaalde tv gaat kijken. Waardeloos dus… technisch kan alles, maar voorlopig wordt alles bepaald door allerlei verkoopmodellen en kan je niet krijgen wat je wilt – gewoon een digitaal signaal.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.