15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Geedee

tv ontvangen en opnemen

Hoe kun je op de Mac tv ontvangen en ook programma’s opnemen op de HD. Pc’s hebben tegenwoordig de mogelijkheid om zelfs op te nemen terwijl je, met vertraging, kijkt en je zodanig niets hoeft te missen. Dat werkt dus zoals een modern DVD-toestel.

Bijdrager
    Larz

Elgato EyeTV:|

Als je eventjes de zoekfunctie gebruikt, kom je er achter dat er al een aantal andere onderwerpen over zijn. Misschien had je dan al meteen je antwoord

Bijdrager
    Geedee

Ik word helaas niet veel wijzer via de zoekfunctie en die Elgato-site blijkt niet te werken. Het vraagje blijft dus: hoe kijk je tv op je mac en hoe neem je op als je bv even iemand aan de deur hebt?

Bijdrager
    Larz
    Bijdrager
    Geedee

Ok, de elgato-site werkt nu wel en ik denk dat ik idd gevonden heb wat ik zoek. Is het op elke mac even vlot of is een G4 een minimum?

Bijdrager
    SoSuMe

Zoals Larz al zei: EyeTV van Elgato.

http://www.elgato.com

Bijdrager
    Geedee

Tnx!

Bijdrager
    Larz

:sealed: ik volg je niet meer, de site is er niet uitgeweest… en die link van mij werkt gewoon. Ja, elgato werkt op een G4

Bijdrager
    Geedee

Die site gaf eerst een error, maar na een tweede poging werkte ze wel gewoon. Da’s al.

Bijdrager
    Hansvanbeej

ik heb zelf net een eyetv 310 voor de satelliet aan de gang gekregen en het werkt super!
    Het richten van zo’n schotel zonder bomen ertussen kostte even meer moeite dan gedacht.
    Ik ben wel de functies nog een beetje aan het ontdekken, maar het ziet er ideaal uit!

Bijdrager
    MedahOSX

Werkt zon EyeTV DVB model ook voor Casema Digitaal? Weet iemand dat?

Bijdrager
    Atjous

of Miglia Evolution TV

de bedrijfsnaam klinkt als een rare ziekte,

maar best goedkoop…

Bijdrager
    Hansvanbeej
    ”MedahOSX”

Ik heb hem icm canaldigitaal (set top box pakket) en het werkt prima!
    Op de schotel he!?

Bijdrager
    Gijs Raggers

En deze: er is ook een versie die met Digitale TV van KPN werkt. Iemand ervaring?! Dat zou wel mooi zijn i.c.m. met mn 17″ PowerBook. Een draagbare TV voor de keuken, auto etc !

Bijdrager
    MedahOSX
    ”Hansvanbeej”
    ”MedahOSX”

Ik heb hem icm canaldigitaal (set top box pakket) en het werkt prima!
    Op de schotel he!?

Nee, Casema Digitaal is via de kabel. Wel is het DVB. De terrestrial is voor KPN via de ether ofzo?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.