6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeroen123

TV kijken via Led Cinema Display

Ik ben al een tijdje aan het zoeken voor informatie over het volgende:

Is het mogelijk om TV te kijken via een Led Cinema Display, oftewel, kan je deze gebruiken als TV monitor?
    Op het ene moment wil ik hem gebruiken als hulpstuk bij mijn MacBook Pro, en anderzijds wil ik hem gebruiken om TV op te kunnen kijken.

Is dit mogelijk, welke apparaten moeten daarvoor aangeschaft worden. Wat is de kwaliteit van de zenders, kan alles ontvangen worden?

Graag meer informatie hierover.

Mvg,

Jeroen

Bijdrager
    marvand

@gizmo01

Het is even afhankelijk van wat Jeroen wil, maar deze USB ondersteunt alleen DVB-T en geen DVB-C(kabel), als ik het goed leest natuurlijk.

Jeroen,

Hoe kijken jullie thuis nu tv? (kabel, sateliet, etc)

Bijdrager
    gIzMo01

Je kan de antenne verwijderen en de coax aansluiten!

Bijdrager
    marvand

Weet je dat zeker? Ik ben namelijk zelf ook aan het kijken voor een TV oplossing.

En die DTT delux, bied volgens de site (en de Apple store) geen ondersteuning voor DVB-C (kabel tv).

Ontvangt digitale tv (DVB-T of Freeview)

Can I use analog video sources with EyeTV DTT Deluxe?

Solution
    EyeTV DTT Deluxe is a fully digital product. It does not have connectors for analog video.

Opmerking: DVB-T, Freeview en HDTV zijn mogelijk niet overal beschikbaar. Controleer het bereik in de regio alvorens de aankoop te doe

UPDATE:

Als je kabel heb, dan is deze geschikt

Bijdrager
    Jeroen123

@ Marvand

Wij kijken momenteel via de kabel beneden televisie, en boven kijken we via de sateliet (kpn)

Met EyeTV kan ik dus hetzelfde pakket als we thuis hebben aan zenders ontvangen?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.