8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    jeroen.p

TV kaart

Hoi!:D

Voor de mac bestaan van die ‘speciale’ TV kaarten/extensies.
    Ze zijn best duur, wat is het verschil met bijvoorbeeld al die Hauppauge dingen?
    Eigenlijk is mijn vraag dus: Kun je gewoon alle usb tv kaarten op je mac aansluiten?

Bedankt alvast!
    Jeroen

Bijdrager
    Esquare
    ”jeroen.p”

Kun je gewoon alle usb tv kaarten op je mac aansluiten?

Zeker niet! Je zult steeds nadrukkelijk moeten nagaan of de fabrikant Mac ondersteunt. Vooral bij de allergoedkoopste meuk is dat lang niet altijd het geval.

Bijdrager
    jeroen.p

Dus het is niet zo dat je gewoon een alternatief progje download die de hardware kan aansturen?
    Zijn er wel wat goedkopere alternatieven?

Bijdrager
    Dsquare91

Jeroen, weet niet of je er wat aan hebt maar als je een keuze maakt kan ik bevestigen dat de Eye TV Diversity van Elgato uitstekend werkt (zowel in NL als in FR waar ik woon). Nadeel is de pittige prijs…voordeel is de compacte oplossing en de vele mogelijkheden. Hier meer http://www.elgato.com/

Succes!

Moderator
    unSOUND
    ”jeroen.p”

Ze zijn best duur, wat is het verschil met bijvoorbeeld al die Hauppauge dingen?

• Kwaliteit
    • Ondersteuning voor het Mac platform
    • Kwaliteit

Bijdrager
    jeroen.p

Op eBay staan een paar ‘nu kopen’ dingen zoals Elgato EyeTV EZ voor 55 euri… beetje verdacht (hier)
    Maargoed, ik kijk nog even tot ik eruit ben of ik het geld ervoor over heb.
    Bedankt voor jullie hulp en fijne kerst!:)

Bijdrager
    Its Showtime

Kan je met deze EyeTV Hybrid Anolog/digital( http://www.elgato.com/index.php?file=products_eyetvhybrid) nou eigenlijk gewoon kabel TV kijken , dat volg ik niet helemaal. Zou iemand dat even voor mij kunnen checken(Misschien iemand die hem zelf heeft)

Alvast bedankt en een fijne tweede kerstdag allemaal

Bijdrager
    ah68

Ja met de EyeTV Hybrid kan je gewone (= analoge/ouderwetse) kabel kijken . Ook de afstandsbediening werkt. Ik mis alleen de integratie met Frontrow.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.