5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    r.vantzelfde

tv aangesloten imac. Krijg wel beeld, maar het beeld op tv ' loopt niet mee'

Hallo, ik heb mijn net nieuwe gekocht IMAC (lion) aangesloten op mijn samsung televisie uit 2008. Ik heb een verloopje gekocht en via een HDMI kabel aangesloten. Ik zie wel beeld op mijn televisie, alleen blijft die daar heel de tijd op mijn achtergrond (het heelal) staan. Ik speel bijvoorbeeld een youtube filmpje af, maar dat wordt niet zichtbaar op de tv. Als ik de tv uitzet en dan weer aanzet en naar hdmi ga zie ik vier x een blauw scherm op mijn IMAC voor een paar seconden. Dus ik weet zeker dat ze aangesloten zijn. Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat alles wat ik doe mijn IMAC ook zichtbaar wordt op mijn televisie.

BVD

Bijdrager
    Hansi2124

Klik op Detecteer beeldschermen. Kijk ook even of je een vinkje wel of niet hebt geplaatst bij Synchrone weergave.
    Ga als dat opgelost is ook naar Systeemvoorkeuren / Geluid en zet het daar op hdmi.

Bijdrager
    r.vantzelfde

Dankje Dankje. Ik heb nu beeld, maar nog geen geluid. Ik had de synchrone weergave overigens niet aanstaan:S. Weet je toevallig ook hoe ik het geluid aan de praat krijg?

Bijdrager
    Hansi2124

Dat heb ik hierboven uitgelegd. Zie je bij jou geen hdmi in dit venster dan?

Bijdrager
    1984
    r.vantzelfde op 06 oktober 2011

Dankje Dankje. Ik heb nu beeld, maar nog geen geluid.

My Mac supports audio but there’s still no sound?

Make sure both your HDMI cable and TV are VESA compliant. Some older model TVs only accept video signals on the HDMI input and will require a separate cable for audio input. Please reference this article for further details: http://support.apple.com/kb/HT4241 en zie deze link :http://store.moshimonde.com/faq-minidisplayport-to-hdmi

iMac op TV aansluiten

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.