6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    brinkey

Tubestick

Hoi,

Ik heb mij die mooie Tubestick aangeschaft. Ding werkt hier op de Veluwe voor geen meter. Ene moment heb ik met autotune de belg in het lijstje (geen beeld) Ander moment wel drie publieke zenders die een paar seconden beeld geven en dan freeze.
    Ik heb de antenne op zolder binnen buiten op metaal en alles gehangen. Enig idee om dit wel werkend te krijgen? Of heb ik in de omgeving Nijkerk/Putten pech met digitale tv.

ps ik heb alle voorgaande berichten over de tubestick gelezen.

Bijdrager
    Yaris

Digitale tv staat nog in zijn kinderschoenen. De ontvangst is sterk afhankelijk van de locatie. Lees de ervaringen op http://www.intermactivity.be/forum/showthread.php?t=89763

Bijdrager
    puntKoen

Ik heb DVB-T in Nijkerk eind vorig jaar werkend proberen te krijgen: geen succes. Signaal was hier nog niet sterk genoeg. Het wachten is volgens mij op de zender in Apeldoorn, die in maart actief zou worden.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik hier al met succes sinds 2004 Digitenne.

Met de Tubestick ontvang ik echter (vrijwel) helemaal niets.

Ja, als ik mijn iMac in de deuropening schuif en de Tubestick-antenne midden op het balkon kan zetten.

Als ik de antenne van de Digitenne set-top aansluit, gaat het wel goed.

Ik heb nu dus een USB-versterkte antenne besteld.

Bijdrager
    Guido4ever

Ik gebruik hier de EyeTV Hybrid (in Apeldoorn) en na half maart had ik binnen ook bereik, dus volgens mij werkt de Apeldoornse zender inmiddels wel.

Bijdrager
    brinkey

Updateje. Heb nu een oude kamerantenne met versterker er aan gehangen. Krijg nu wel beeld voor zo’n 30 sec. (zonder hapering) en daarna freeze. Overschakelen naar andere zender werkt wel maar ook dan weer een freeze.
    Heb de makers inmiddels een mailtje gestuurd. Kreeg een mailtje terug:

The problem you describe is a known issue and our developers are already
    working on it. We might need some additional information to reproduce and
    resolve the bug. Please send me a short note if you do not wish to be
    contacted. Otherwise, you might receive a message from one of our developers
    in the next few days.

Dat klinkt klantvriendelijk even afwachten.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.