7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

.TS probleem?!

Zojuist een film gedownload in 1080p met .ts als exstensie. Zowel VLC als MPlayer doet hier niks mee. VLC blijft zwart en MPlayer kan .ts bestanden niet eens openen. Wel lukt het me om af te spelen met Mencoder en MPEG Streamclip. Hoe kan ik er voor zorgen dat VLC of MPlayer dit bestand kan openen?

Inactief
    Anoniem

Niemand die me hier mee kan helpen?

Bijdrager
    DMT

sorry kan je niet helpen…
    maar die lijst met RECENT FORUM op de startpagina van macosx.nl wordt niet gerefresht, dus niemand ziet volgens mij dat je de vraag stelt…..
    denk ik :?

Moderator
    unSOUND

Jij zag het topic toch ook ? Zo ook de andere leden, alleen hebben ze blijkbaar gekozen om niet te reageren… niet iedereen gebruikt dat “recent forum” venstertje.

Waarschijnlijk is het een mpeg-2 bestand, dus de extensie veranderen in mpg is een mogelijkheid…

Inactief
    Anoniem

.mpg werkt inderdaad in MPlayer … VLC wil er verder nog steeds niks mee. Is er trouwens een verschil in kwaliteit tussen VLC en MPlayer?

Moderator
    unSOUND

Ze gebruiken verschillende codecs, dus het kan inderdaad zijn dat een bepaalde film in VLC beter wordt getoond dan in Mplayer, en andersom.

Inactief
    Anoniem

Ok√©… volgende vraag! Hoe kan ik een .mpg splitten? De functie zit in MPEG Streamclip maar hoe ik precies te werk moet gaan als ik hem in precies 2 delen wil splitten is mij een raadsel?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.