8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    robminnaert

Trust keyboard werkt niet correct onder Lion

Ik heb een trust programmeerbaar USB toetsenbord, dat perfect werkte onder sl, maar onder Lion dus niet. Basis functies doen het nog wel, maar command en alt key zijn omgewisseld, en programmeren gaat niet meer. Trust support zegt dat de driver enkel compatibel is met 32bit, dus ik moet dan maar in 32 opstarten ipv 64 en dan zal het werken.
    Ok, betere oplossing graag

Bijdrager
    poing

nieuw toetsenbord kopen.

Bijdrager
    syltheboy

Dat is nou een typisch een voorbeeld van een flauwe opmerking.:wink: Apple-toetsenborden werken gelukkig altijd! Maar goed, misschien is er wel een software-matige oplossing…

Bijdrager
    JesseV

Misschien dat het lukt met BetterTouchTool.

Bijdrager
    poing

hier je pruduktnummer intypen en dan kun je nakijken of er nieuwe software is voor je toetsenbord

http://www.trust.com/search/default.aspx?cxt=drivers

Bijdrager
    SunKeeper
    poing op 13 februari 2012

nieuw toetsenbord kopen.

Tsja, helemaal ongelijk kan ik je niet geven. Trust is zo’n beetje de grootste rommel die je in de hele accessoires-markt kunt vinden.

En excuses voor de TS.:wink:

Bijdrager
    syltheboy

Zelf heb ik ook niets, maar dan ook niets van Trust gekocht omdat ik al denk dat het rommel is…

Bijdrager
    robminnaert

zoals ik al zei, het toetsenbord werkte perfect onder SL, dus of Trust brol is of niet doet hier eigenlijk niet ter zake. Sinds de upgrade naar Lion is er nog geen 64bit compatibele driver uitgebracht

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.