7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    2manydjs

[Trust Familycam 500] Troep?

Hallo,
    Ik kan vrij goedkoop (35 euro) een Trust Familycam 500 Flash kopen.
    Het is voor een vriendin van me die een PC heeft, dus dat zal wel werken.

Nu weet ik dat de trust camera’s over het algemeen slecht van kwaliteit zijn..
    Maar deze zal voor namelijk worden gebruikt voor allerdaagse fotootjes.
    Zal ie daar goed genoeg voor zijn of kan ik beter even verder zoeken.
    Het is voor haar verjaardag en om nou echt troep te geven vind ik ook wat flauw.

Alvast bedankt!

Eigenschappen
    – Maak tot 160 opnames met deze 16 MB digitale camera voor universeel gebruik
    – Beeldresolutie tot 3,3 Megapixels voor beelden van hoge kwaliteit en haarscherpe resultaten
    – Ingebouwde automatische flitser zorgt ook ’s avonds of bij weinig licht voor prima opnames
    – Geen data verlies bij het verwisselen van de batterij door de ingebouwde 5 minuten back-up batterij

Moderator
    unSOUND

Veel Trust 3.3 megapixel camera’s schijnen maar 2.3 megapixel te zijn, kijk dus goed uit [het staat ook niet oop de doos, heeft een heel stuk over gestaan in “Zoom” digitaal magazne]

Ik zou altijd doorsparen voor een degelijk apparaat, wat geheel naar wensen is, iedere tussentijdse aankoop verlengt de tijd naar je einddoel.

Bijdrager
    Walkingfingers

Trust is absoluut geen A-merk en dan vind je ergens in terug. Wacht dan ff iets langer en koop iets betrouwbaarders.

Bijdrager
    Sad

Trust is een goedkoop merk dat minder kwaliteit biedt. Soms liegen ze zelfs over wat hun produkten kunnen. In elk geval leveren ze geen OSX drivers dus wat mij betreft neem ik ze dan niet serieus.

Je kan best Trust spul kopen, maar I don’t Trust them…

Bijdrager
    Ja Rune

Ik heb nen Trust Camera gekocht een tijdje geleden,
    gewoon omdat ik dringend een camera nodig had en wat geld wou besparen.
    Mijn ervaring:
    – de kwaliteit valt best mee, maar het is te zien wat je verwacht natuurlijk.
    – Batterijen houden het niet lang vol
    – Geen problemen bij importeren in Mac os X (werkt wel niet als webcamera op os x, toch niet mijn model)

Ik zou de trust kopen als je het echt wil en slechts sporadisch enkele foto’s neemt.
    Wil je iets echt goed, lekker doorsparen dan maar!!!

Het is gewoon logisch, je betaalt minder dus je krijgt minder.

Bijdrager
    2manydjs

Bedankt voor de reacties.
    Ik vraag nog even rond of iemand mee wil doen met het cadeau, dan kan ik misschien wat beters kopen.

Of heeft iemand thuis nog wat liggen dat voor een mooi prijsje weg kan?

Bijdrager
    dukkie

heb hier een trust (kreeg ik gratis) en vind t echt plastic speelgoed.
    Maar hij doet t wel als webcam dus heeft ie toch een bestemming!

Ben wel bevooroordeeld want ik werk al een tijdje met een behoorlijk goede dig camera!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.