5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    jpschouten

True Combat Elite traag…. crossover !?

Speel nu via bootcamp True combat elite (mod van Wolfenstein ET) maar erger me er toch aan om steeds te switchen. Ik heb zelf een dualcore INTEL MAC en ben een beetje aan het klooien met true combat.
    True combat elite voor MAC werkt op rosetta en is te traag.
    wolfenstein ET is te installeren via crossover en speelt ook nog eens goed.
    Na het installeren van True Combat Elite werkt deze mod in het begin goed. Totdat hij een map gaat laden. Na het laden van de map krijg ik een zwart scherm met alleen een muiscursor.
    Iemand een idee. Ik denk dat dit een goed punt is want TRUE COMBAT ELITE is een TOPSPEL en het zou leuk zijn dat TOTDAT de universal binairy ooit wordt uitgegeven voor Wolfenstein ET er toch een betere manier is voor de macer om lekker te knallen in TCE

Bijdrager
    MacPieter

Bootcamp?

Bijdrager
    Sixer

Lijk er niet op dat je een heldere vraag aan het forum hebt.

In je titel zeg je iets over CrossOver. CrossOver is verre van geschikt voor derde partij software. Parallels, een volwaardige virtualizer app, ondersteunt geen hardwareversnelling.

Vandaar dat BootCamp en een aparte Windowsinstallatie voor je niet-Universal spelletjes de enige oplossing is.

Bijdrager
    jpschouten

Ik heb wel degelijk een heldere vraag.
    Crossover beta6 heeft wel degelijk potentie in het spelen van games onder MACosx.
    Quake3 based games draaien er erg goed onder.
    Wolfenstein ET draait er eveneens beter op dan de native MAC versie van het spel.
    Dus heeft iemand ervaring of tips om True Combat Elite aan de praat te krijgen onder Crossover ?

Bijdrager
    jpschouten

Hij is al aan de praat. Met de hulp van een operator bij True Combat Elite draait het spel als een zonnetje ONDER CROSSOVER.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.